שלוחה מייצגת חשבון משתמש שיכול לפעול על גבי ציוד פיזי מסוג טלפון, אינטרקום, מתאם אנלוגי, רמקול כריזה, מוניטור וכל אביזר תומך בטכנולוגיית SIP.
חשבון SIP יכול להיות מוגדר על גבי תוכנה ייעודית למחשב, סמארטפון, טאבלט וכל תוכנה התומכת בטכנולוגיית SIP.
שלוחה יכולה להיות גם SIM כארד ייעודי, שלוחה סלולרית.
ניתן גם ליצור שלוחה וירטואלית המוקצית למשתמש שמתחבר איתה במקומות שונים אך כל המאפיינים הולכים איתו, וכל הנתוני שיחה שייכים לו למרות שהשתמש בשלוחות שונות, למעשה המשתמש מתחבר עם הקוד שלו כשלוחה וירטואלי על גבי שלוחה רגילה, מה שמאפשר לו לדלג משלוחה אחת לאחרת (מתאים לעבודה במשמרות על גבי אותו ציוד).
הגדרת שם למשתמש השלוחה מאפשר לאחרים לראות את שמו על גבי הצג כאשר הוא מתקשר אליהם.
תיאור הוא מידע פנימי המאפשר הזנת טקסט חופשי שלא משפיע ולא נראה בשום מקום.
שיוך לקבוצת חטיפה מאפשר חלוקת הרשאות לחטיפת שיחות משלוחות אחרות, ניתן להגדיר ששלוחה יכולה לחטוף שיחות שקשורות למחלקה שלה בלבד, אך לא מאפשרת שיחטפו שיחות שלה. ניתן לתת שמות לקבוצות החטיפה לפי שם המחלקה.
פסק זמן בשיחה נכנסת = אחרי כמה זמן ששיחה לא נענתה יש לפעול בהתאם להגדרת יעד באין מענה
הגדרת הקלטת שיחות יוצאות מהשלוחה
ניתן להגדיר הקלטה אוטומטית של כל השיחות, או יזומה באמצעות הקשה על #1 במהלך השיחה.
ניתן להגדיר שליחת כל השיחות המוקלטות למייל.
הגדרת שיחות יוצאות ניתן להגדיר עם איזה מספר להזדהות בשיחה יוצאת ואף שיהיה חסוי
אזור חיוג מאפשר לקבוע מה הקידומת אליה מחייגים במידה וחייגנו מספר בן 7 ספרות שאינו מתחיל ב-0
התכונה מיועדת למשתמשים שהתרגלו לחייג מספר ללא קידומת באיזור שלהם, המערכת תתקן אותם אוטומטית ותוסיף במקומם את הקידומת של איזור החיוג אליו רגילים.
שיוך רשימת מספרים שאסור או מותר לחייג ניתן ליצור ולנהל מספרים אסורים לחיוג או מותרים לחיוג ולהגדיר לשלוחה.
משמש שלוחות המותקנות באתרים בהם אנו רוצים לאפשר להם לחייג לרשימה סגורה כגון עובדים וספקים.
או ניהול רשימה ל מספרים שאסור לחייג אליהם כי הם ביקשו הסרה ממאגר נמענים.
הגדרות עקוב אחרי משלוחה מאפשר הגדרת מספר פנימי או חיצוני שאליו יעברו השיחות שהגיעו לשלוחה זו, ניתן לבחור עקוב אחרי בו זמני, וניתן לבקש אישור קבלת השיחה.
זיהוי שיחה קובע מה יוצג למקבל השיחה, המספר המקורי שהתקשר או המספר של השלוחה.
הגדרת טיפול בשיחות בתנאים מסויימים בכל תנאי ניתן לקבוע טיפול שונה ולהקצות אובייקט/ים בשכבות.
קבלת אימייל על שיחה שלא נענית ישלח הודעה עם המספר שהתקשר ותאריך ושעת ההתקשרות
שיוך לסניף / מחלקה יאפשר צפייה בשלוחות לפי חלוקה
השאר תגובה
אתה חייב להיות מחובר כדי לפרסם תגובה