הבלוג שלנו
שיחה חוזרת למי שחייג
שיחה חוזרת לאחרון שחייג מי חיפש את יוסי ? כמה פעמים ביום אנחנו שומעים צעקה כזו במשרד ? ובכן למה זה קורה? נניח שקטיה (עובדת במשרד) התקשרה ליוסי, יוסי היה בממתינה אז קטיה המתחשבת [...]
שלוחה סלולרית, מרכזיה סלולרית
שלוחה סלולרית במרכזיית 1com מה זה שלוחה סלולרית? שלוחה סלולרית כשמה כן היא, שלוחה במרכזיה שפועלת באמצעות סים קארד חכם בטלפון הסלולרי שלכם! רציתי לספר על הפיצ'ר שלא אסכים לוותר עליו אחרי שהתרגלתי אליו [...]
תקשורת חכמה בעיריית אור יהודה
תקשורת חכמה לעיר חכמה הידעתם? עיריית אור יהודה נחשבת לאחת העיריות הכי טכנולוגיות בישראל! הופתעתי לגלות שאור יהודה היא עיר חכמה, שליטה ובקרה על כל דבר, הם יודעים בכל רגע נתון מה גובה האשפה [...]
מה זה API?
API - ממשק בין מערכות ממשק בין אפליקציות, למעשה למרבית התוכנות יש ממשק כזה, שיודע לקבל ולשלוח מידע, וככה תוכנות שונות יכולות לדבר ביניהם, התפקיד שלנו הוא ללמד אותם את השפה אחת של השניה. [...]
החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן
החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן בשנת 2017 דווח בארה"ב כי מעל ל-3 מיליון עובדים במשרה חלקית או מלאה מביתם. מדובר על כמעט 3% מכוח העבודה כולו ומאז הנתונים המשיכום לגדול. מעסיקים אשר מתגמשים ומאפשרים לעובדים [...]
היתרונות של מרכזיה בענן
היתרונות של מרכזיה בענן מרכזיה היא מערכת אשר מרכזת במקום אחד את כל התקשורת של העסק או הארגון. המערכת יכולה להיות מורכבת ממכשור פיזי שממוקם בתוך המבנה והיא יכולה להיות מושתת על שירותי ענן. מרכזיה וירטואלית מספקת [...]
ראש הממשלה: “על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק”
ראש הממשלה: "על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק" עקב מגפת הקורונה עסקים וחברות נאלצים להתמודד עם קשיים חדשים, מצד אחד האטה בעסקאות שפוגעת בהכנסות, מצד שני אלפי עובדים מחוייבים להשאר בבידוד (אם בגלל שחזרו מחו"ל או [...]
הטמעת מרכזייה בענן בארגון
הטמעת מרכזייה בענן בארגון מרכזייה בענן היא חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת בשלל עסקים וחברות. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון ויוצרת ממשק אחיד ונוח להתנהלות. ניהול השיחות, הקלטה, התממשקות עם אאוטלוק ותוכנות צד שלישי וחיבור [...]
4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון
4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון מאז הקמת רשת הטלפונים הראשונה בשנת 1878, עברו הטלפונים שינויים רבים. הטלפונים הפכו לחכמים יותר, נגישים מכל מקום והיום אנחנו, בעלי העסקים ומנהלי ארגונים, יכולים לקחת את התקשורת צעד אחד קדימה. [...]
למה דווקא 1COM?
למה דווקא 1COM? מרכזיית 1COM הינה מערכת התקשורת המתקדמת והחכמה בעולם, היא בנוייה על פלטפורמה מתקדמת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם צרכי השוק, פונקציונאליות חסרת גבולות המאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו. כשבעל עסק [...]
כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך?
כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך? בעולם שנהיה יותר ויותר תחרותי, עסקים ניצבים בפני אתגר - כיצד לשמור על רווחיות לאורך זמן ולפעול ביעילות רבה ככל האפשר. היעילות חשובה אף יותר לעסקים קטנים ובינוניים, כיוון שהמשאבים [...]
5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק
5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק הקלטת שיחות היא כלי משמעותי ובעל ערך בכל עסק. להקלטת שיחות ישנם שימושים רבים ומגוונים - הקלטת שיחות מאפשרת למידה מעמיקה של תהליכי העבודה, מספקת מידע רב ומסייעת לזהות [...]
איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק
איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק במציאות של ימינו, בניית תדמית מקצוענית ורצינית היא מרכיב חשוב בהצלחתו של כל עסק. תדמית של העסק יכולה לתרום משמעותית להגדלת המכירות. ככל שהתדמית של העסק תהיה מהוקצעת [...]




