הבלוג שלנו
מערכת לניתוב שיחות
מערכת לניתוב שיחות היא בעצם השלב הראשון והחשוב במערכת היחסים של העסק עם הלקוחות. לא משנה מה העסק שלך, מענה טלפוני אוטומטי המשלב פתיח עסקי עם יכולות ניתוב מתקדמות יאפשר לך שקט תפעולי ושביעות רצון מצד הלקוחות. מערכת [...]
שירותי מרכזייה
שירותי מרכזיה מאחדים בתוכם מגוון שירותי תקשורת, אשר מאפשרים חיסכון משמעותי לעסק בזמן, כוח אדם ומשאבים. וכך, בעל העסק ועובדיו, יכולים להיות פנויים יותר לשאר חלקי העסק, כאשר המרכזיה חולשת על עיקר התקשורת של העסק. מהם שירותי מרכזייה? שירותי [...]
ספר טלפונים אנשי קשר בענן – התכונה שתקפיץ אותך קדימה
ספר טלפונים אנשי קשר בענן התכונה שתקפיץ אותך קדימה מה זה בכלל ספר טלפונים בענן ולמה כדאי לך להשתמש בתכונה זו ? ספר טלפונים בענן מאפשר לכל לקוח להקים כמה רשומות של אנשי קשר שונים ללא קשר לאנשי [...]
מרכזיה בענן – מחיר
מנסים להבין טווחי מחיר של מרכזייה בענן ובפועל לא מצליחים להבין כמה זה עולה באמת? בואו לראות מהם המחירים האמיתיים של מרכזיה בענן, ואיך גם אתם תוכלו לדעת כמה תעלה לכם המרכזייה מידי חודש בחודשו, בלי שינויים לא צפויים או [...]
איך כל עסק יכול לחסוך (הרבה) עם מרכזיה חכמה
במצב כיום שהאינפלציה עולה, המשכורות עולות, הוצאות החשמל והדלק עולות ולמעשה כל המחירים - בתור עסק או חברה ננסה לחסוך בהוצאות הגוברות ולשפר את הרווח, נכון? אבל מדובר באתגר לא קטן. עובדה מעניינת - למרות האינפלציה בכל התחומים, עלויות [...]
מאגר אל תתקשר אלי השירות שיחסוך לכם קנסות מיותרים
"מאגר אל תתקשר אליי" השירות שיחסוך לכם קנסות מיותרים שמעתם על "מאגר אל תתקשר אליי" ואתם חוששים מההשלכות של החוק החדש על העסק שלכם? תנו לנו לשמור על העסק שלכם מהפרת החוק החדש. השירות החדש שהשקנו ב 1com [...]
מרכזיה טלפונית של פעם לעומת היום (מעודכן 2023)
מרכזיה טלפונית של פעם לעומת מרכזיה טלפונית כיום - מרכזיה טלפונית לעסקים - האם זה כדאי? העידן הדיגיטלי הביא בתוכו שינויים רבים אשר משפיעים על כל המערך העסקי וחוסכים במשאבים שהיו נדרשים בעבר. כיום, בעזרת הכלים [...]
מרכזיות לעסקים – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023)
מרכזיות לעסקים מבית 1com – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023) כיצד ניתן לרתום את החדשנות הטכנולוגית של מרכזיות לעסקים מבית 1com, לכל המערך התקשורתי בעסק? בעלי עסקים משתמשים כיום במרכזיה של העסק כצינור התקשורת המרכזי, [...]
מרכזייה וירטואלית בענן – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023)
מרכזייה בענן – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023) אם חיפשתם מרכזיות בענן - מאמר זה ייתן לכם הרבה ערך ויעזור לכם להחליט אם לרכוש, לשדרג או להימנע. קבלו את הפתרון המבוקש והחכם ביותר לתקשורת עם הצוות והלקוחות שלכם, [...]
שירות לקוחות בוואטסאפ
שירות לקוחות בווטסאפ בעל עסק: חלק גדול מהלקוחות מעדיפים לקבל שירות בוואטסאפ ולחסוך זמני המתנה מיותרים. כך תטמיעו שירות לקוחות ב- WhatsApp בעסק שלכם שירות לקוחות מהיר ואפקטיבי דרך וואטסאפ (Whatsapp) שירות לקוחות דרך [...]
שיחה חוזרת למי שחייג
שיחה חוזרת לאחרון שחייג מי חיפש את יוסי ? כמה פעמים ביום אנחנו שומעים צעקה כזו במשרד ? ובכן למה זה קורה? נניח שקטיה (עובדת במשרד) התקשרה ליוסי, יוסי היה בממתינה אז קטיה המתחשבת [...]
שלוחה סלולרית, מרכזיה סלולרית
שלוחה סלולרית במרכזיית 1com מה זה שלוחה סלולרית? שלוחה סלולרית כשמה כן היא, שלוחה במרכזיה שפועלת באמצעות סים קארד חכם בטלפון הסלולרי שלכם! רציתי לספר על הפיצ'ר שלא אסכים לוותר עליו אחרי שהתרגלתי אליו - [...]
תקשורת חכמה בעיריית אור יהודה
תקשורת חכמה לעיר חכמה הידעתם? עיריית אור יהודה נחשבת לאחת העיריות הכי טכנולוגיות בישראל! הופתעתי לגלות שאור יהודה היא עיר חכמה, שליטה ובקרה על כל דבר, הם יודעים בכל רגע נתון מה גובה האשפה [...]
מה זה API?
API - ממשק בין מערכות ממשק בין אפליקציות, למעשה למרבית התוכנות יש ממשק כזה, שיודע לקבל ולשלוח מידע, וככה תוכנות שונות יכולות לדבר ביניהם, התפקיד שלנו הוא ללמד אותם את השפה אחת של השניה. [...]
החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן
החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן בשנת 2017 דווח בארה"ב כי מעל ל-3 מיליון עובדים במשרה חלקית או מלאה מביתם. מדובר על כמעט 3% מכוח העבודה כולו ומאז הנתונים המשיכום לגדול. מעסיקים אשר מתגמשים ומאפשרים לעובדים לעבוד [...]
היתרונות של מרכזיה בענן
היתרונות של מרכזיה בענן מרכזיה היא מערכת אשר מרכזת במקום אחד את כל התקשורת של העסק או הארגון. המערכת יכולה להיות מורכבת ממכשור פיזי שממוקם בתוך המבנה והיא יכולה להיות מושתת על שירותי ענן. מרכזיה וירטואלית בענן [...]
ראש הממשלה: “על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק”
ראש הממשלה: "על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק" עקב מגפת הקורונה עסקים וחברות נאלצים להתמודד עם קשיים חדשים, מצד אחד האטה בעסקאות שפוגעת בהכנסות, מצד שני אלפי עובדים מחוייבים להשאר בבידוד (אם בגלל שחזרו מחו"ל או [...]
הטמעת מרכזייה בענן בארגון
הטמעת מרכזייה בענן בארגון מרכזייה בענן היא חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת בשלל עסקים וחברות. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון ויוצרת ממשק אחיד ונוח להתנהלות. ניהול השיחות, הקלטה, התממשקות עם אאוטלוק ותוכנות צד שלישי וחיבור בין [...]
4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון
4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון מאז הקמת רשת הטלפונים הראשונה בשנת 1878, עברו הטלפונים שינויים רבים. הטלפונים הפכו לחכמים יותר, נגישים מכל מקום והיום אנחנו, בעלי העסקים ומנהלי ארגונים, יכולים לקחת את התקשורת צעד אחד קדימה. [...]
למה דווקא 1COM?
למה דווקא 1COM? מרכזיית 1COM הינה מערכת התקשורת המתקדמת והחכמה בעולם, היא בנוייה על פלטפורמה מתקדמת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם צרכי השוק, פונקציונאליות חסרת גבולות המאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו. כשבעל עסק [...]
כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך?
כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך? בעולם שנהיה יותר ויותר תחרותי, עסקים ניצבים בפני אתגר - כיצד לשמור על רווחיות לאורך זמן ולפעול ביעילות רבה ככל האפשר. היעילות חשובה אף יותר לעסקים קטנים ובינוניים, כיוון שהמשאבים [...]
5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק
5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק הקלטת שיחות היא כלי משמעותי ובעל ערך בכל עסק. להקלטת שיחות ישנם שימושים רבים ומגוונים - הקלטת שיחות מאפשרת למידה מעמיקה של תהליכי העבודה, מספקת מידע רב ומסייעת לזהות [...]
איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק
איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק במציאות של ימינו, בניית תדמית מקצוענית ורצינית היא מרכיב חשוב בהצלחתו של כל עסק. תדמית של העסק יכולה לתרום משמעותית להגדלת המכירות. ככל שהתדמית של העסק תהיה מהוקצעת [...]