איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק

במציאות של ימינו, בניית תדמית מקצוענית ורצינית היא מרכיב חשוב בהצלחתו של כל עסק. תדמית של העסק יכולה לתרום משמעותית להגדלת המכירות. ככל שהתדמית של העסק תהיה מהוקצעת יותר, כך המוצר שמציע העסק ימכר טוב יותר. למעשה, טיפוח תדמית העסק הוא חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי.

ישנן דרכים רבות בהן בעל עסק יכול לשלוט בתדמית שלו מול לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. ניתן לרתום את התכונות המגוונות של מרכזיה טלפונית חכמה גם למטרת בניית תדמית עסקית מרשימה וטיפוח המוניטין של העסק.

כיצד? באמצעות שימוש מושכל בנתב השיחות.

ניהול רושם ראשוני

מענה לשיחת טלפון של לקוח מהווה חלק מרכזי מהרושם הראשוני של העסק. מערכת נתב שיחות נותנת מענה מיידי לשיחות נכנסות באמצעות הקלטה מקצועית שמושמעת למתקשר המציעה את תפריט השלוחות של העסק. שימוש נכון בנתב שיחות הן משפר את חוויית המשתמש של הלקוח מול בית העסק והן מעביר את המסר שהוא התקשר לעסק מבוסס ורציני.

איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק | מרכזיית 1com | מרכזיה לעסקים

פלטפורמה שיווקית מעולה

נתב השיחות יכול להיות גם פלטופורמה שיווקית מצוינת ללא עלות נוספת – ניתן למשל להוסיף לפתיח הקולי מסרים שיווקיים, מידע אודות מבצעים או כל אינפורמציה רלוונטית אחרת שתרצו שתושמע ללקוח בזמן ההמתנה למענה בשלוחה המבוקשת. הפונקציונליות המגוונת של מרכזיית 1COM מאפשרת בין היתר להתאים סוגי מידע שונים בהתאם לשלוחות השונות ובכך למקסם עוד יותר את הפוטנציאל השיווקי של נתב השיחות.

חווית המתנה נעימה

קריינות אינפורמטיבית ומקצועית ובחירת מוזיקת רקע מתאימה הופכת את ההמתנה לשלוחה הרלוונטית לנעימה יותר ונמצאה כמפחיתה את אחוז נטישת הלקוחות בזמן המתנה.

מעגלי המתנה

דרך נוספת לשיפור חוויית המשתמש של הלקוח ויצירת תדמית חיובית לעסק היא באמצעות שימוש במעגלי המתנה. מעגלי המתנה נועדו לאפשר המתנת מתקשרים וחלוקת השיחות הנכנסות למוקדנים בהתאם לפרמטרים שנקבעים מראש. כך לדוגמא ניתן לחלק את השיחות הנכנסות לפי הסדר או לפי חלוקת נטל כך שלא יווצר מצב שמוקדן אחד יענה ליותר שיחות מאחר, מה שיקצר בממוצע את זמני ההמתנה של לקוחות.

צמצום חוסר וודאות

במרכזייה טלפונית חכמה ניתן להגדיר האם להכריז למתקשר את מיקומו בתור ומהו זמן ההמתנה המשוער. מדוע זה חשוב? מחקרים מצאו שאחד הפרמטרים לנטישת לקוחות במהלך שיחה הוא חוסר הוודאות לגבי משך זמן ההמתנה הצפוי להם.

בקרת קהל

לקוחות רבים בתחום מחפשים פתרון טכני המאפשר שליטה ובקרה מרכזית לצרכי ניהול ובקרת קהל. ישנן מרכזיות בענן המאפשרות התממשקות גם עם מערכות תקשורת נוספות כמו אינטרקום ומצלמות אבטחה. בעזרת מערכת מרכזית אחת ניתן לרכז יישומים אלו יחד לקבלת מידע ותמונת מצב בכל עת, גם בזמן אמת.

לסיכום, תכנון נכון של הטיפול במערך שירות הלקוחות לצורך קבלת שיחות נכנסות יבטיח זמינות גבוהה, חוויית משתמש איכותית יותר ולוודא ששום שיחה “לא תיפול בין הכסאות”. בחירת מרכזייה טלפונית מתקדמת יכולה לא רק לחסוך לעסק שלכם עלויות רבות כל חודש, לשפר את שירות הלקוחות ולהגדיל את המכירות – אלא גם לשפר את תדמית העסק. המרכזייה הטלפונית החכמה של 1COM מספקת את פתרונות התקשורת המיטביים לכל סוגי העסקים.

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 1 ממוצע: 5]