שלוחה סלולרית במרכזיית 1com

מה זה שלוחה סלולרית?
שלוחה סלולרית כשמה כן היא, שלוחה במרכזיה שפועלת באמצעות סים קארד חכם בטלפון הסלולרי שלכם!

שלוחה סלולרית

רציתי לספר על הפיצ’ר שלא אסכים לוותר עליו אחרי שהתרגלתי אליו – שלוחה סלולרית

מה זה שלוחה סלולרית?

שלוחה סלולרית כשמה כן היא, שלוחה במרכזיה שפועלת באמצעות סים קארד חכם המותקן בטלפון הנייד שלכם. אחרי שניידתי את המספר הסלולרי שלי לסים כארד החדש, התחלתי ליהנות מהאפשרויות הבאות:

כל השיחות שלי מתועדות, גם הנכנסות וגם היוצאות מהנייד, ללא צורך באפליקציה. השיחה היא סלולרית רגילה, השיחות מוקלטות ונשמרות במערכת ואפילו בתוך תיק לקוח ב CRM שלי.

אני יכול להעביר שיחות מהנייד שלי למרכזיית העסק: נניח שמישהו התקשר אלי לנייד ובמהלך השיחה הבנתי שאני רוצה להעביר אותו לשלוחה או למחלקה אחרת, אני פשוט מקיש ## ומספר להעברה, או *# ומספר להעברה בהסכמה (הוא שומע מוזיקה ואני מעדכן את השלוחה שאני מעביר לה את השיחה)

בנוריות של הטלפון של המשתמשים במשרד, הגדרנו את הנייד שלי כאחת הנוריות והם יודעים אם אני פנוי או תפוס כי הנורה נדלקת באדום כשאני בשיחה וכך, מתקשרים אלי רק כשאני פנוי.

המספר הסלולרי שלי הוא כעת מספר בתוך המרכזיה! אני יכול לנהל אותו ולהגדיר מה יקרה בשיחה נכנסת למשל – לפי שעות או מה קורה כשאני לא עונה ואם בא לי להשמיע נתב שיחות. לעצמי הגדרתי ששיחה נכנסת תצלצל יחד עם השלוחה הנייחת שלי כי נוח לי לענות בנייח. אבל כל לקוח והצרכים שלו, העיקר שהכל אפשרי וסופר גמיש.

זיהוי יוצא: אני יכול להגדיר ששיחות יוצאות מהנייד יצאו עם מספר נייח של המשרד ובמקרה כזה אפשר ליהנות מתכונת השיחה חוזרת למי שחייג והיא תחזור אלי למרות שהמספר הראשי אמור לצלצל אצל כולם אחרי ניתוב.

למי זה מתאים?

ארגון עם עובדי שטח: העובדים מחוץ למשרד? אתה רוצה לדעת שהשיחות נענות ולא מפספסים גם בסלולר? בלי סים חכם זה לא אפשרי

סוכני ביטוח מחוייבים להקליט את כל השיחות שלהם, עכשיו אפשר להיות בטוחים גם בשיחות המבוצעות בנייד.

עסק ללא משרד? פתרון מושלם לעצמאים שהמספר הסלולרי שלהם הפך להיות פופולרי אבל מתרחבים ורוצים עזרה במענה, או הגיע הזמן להשמיע נתב מקצועי עם מידע על העסק. כשהמתקשר יקיש את בחירתו הוא יוכל לעבור לשיחה עם הסלולרי הרלוונטי או מעגל המתנה מבוסס סלולרי וכו’.

מוקד שירות ומכירות מבוזר, יש לנו לקוח שהיה לו מוקד לקבלת הזמנות סושי, בתקופת הקורונה הוא נאלץ לפזר את הנציגים שיעבדו מרחוק, סיפקנו סים כארד לכל נציג ומנהל המוקד יכל לנהל את מעגל ההמתנה בצורה עצמאית תוך כדי ניטור ובקרה על המתרחש בזמן אמת, סידור משמרות, ובזכות הסמארט-סים הוא צלח את תקופת הקורונה ואף החליט להשאיר את המוקד כך, גם לאחריה.

הערה – יכולנו לעשות זאת גם ללא סמארט-סים על ידי הפנייה לניידים של הנציגים, אך אז הלקוח היה משלם עבור השיחות האלו ומגיע לאלפי שקלים בחשבון, אז סמארט סים גם חוסך בהוצאות!

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 1 ממוצע: 5]
    Summary
    מרכזיה סלולרית או שלוחה סלולרית
    Article Name
    מרכזיה סלולרית או שלוחה סלולרית
    Description
    מה זה שלוחה סלולרית? שלוחה סלולרית כשמה כן היא, שלוחה במרכזיה שפועלת באמצעות סים קארד חכם
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo