במצב כיום שהאינפלציה עולה, המשכורות עולות, הוצאות החשמל והדלק עולות ולמעשה כל המחירים – בתור עסק או חברה ננסה לחסוך בהוצאות הגוברות ולשפר את הרווח, נכון?
אבל מדובר באתגר לא קטן.

עובדה מעניינת – למרות האינפלציה בכל התחומים, עלויות התקשורת לא עולות. איך זה קורה?

חברות התקשורת הגדולות במשק מרוויחות כיום מיליארדים רק כי מאות אלפי עסקים לא מתמצאים בחשבונות ובאלטרנטיבות הקיימות בשוק.
אצלנו ב- 1com אנו מנתחים מדי יום חשבוניות של לקוחות המתעניינים במעבר אל מרכזיה בענן, וכל פעם מחדש אנו נדהמים מהחיסכון שנוצר להם.
כשהם מבינים שזרקו עד כה אלפי שקלים, הם ממהרים לחתוך את ההפסד ולרכז את ההוצאות לספק שחוסך להם בעלויות התקשורת ואף מציע פתרונות התייעלות ששווים הרבה כסף וחיסכון בהוצאות.

אז איך מרכזיית 1COM חוסכת בהוצאות?

שימו לב איך המרכזיה שלנו חוסכת לכם בעלויות של מרכיבים שכרגע אתם משלמים עליהם ולא מעט:

  1. חסכון בעלויות אחזקת קווים

כשמגיעה חשבונית בזק לידינו, אנו רואים הרבה סעיפים של אחזקת קו אנלוגי, כל קו כזה עולה כ-40-50 ש”ח לחודש.
כאשר עוברים למרכזיית 1COM למעשה מפסיקים לשלם על הקווים.
לאחר ניוד המספרים, הקווים האלו מתבטלים והופכים למספר במערכת, ועליו לא משלמים כלום, ממש כך, כל קו ששילמנו עליו 50₪ מעכשיו הוא חינם.

  1. ביטול קו PRI

PRI או IP PRI זה קו דיגיטלי המוצע על ידי חברות התקשורת, הקו הזה מכיל על גבי 16/32 ערוצי דיבור, והוא פותח לפני שהאינטרנט התפתח.
פיתחו אותו כדי לתת מענה לעסקים שצריכים יותר קווים וכבר לא היה ניתן להשחיל קווי נחושת.
אם עסק היה רוצה 30 קווים, היה צריך להשחיל עד לארון תקשורת שלו 60 גידים, זה כבר היה בלתי אפשרי.
כיום צירי PRI כבר לא נחוצים, מכיוון שכל התקשורת עוברת ל VOIP, כשמניידים את המספרים מהציר PRI ומבטלים אותו, חוסכים מיידית את עלות אחזקת ציר PRI העומדת כרגע על 400-900₪ לחודש.
ושוב מעכשיו זה חינם!

  1. חסכון בעלויות שיחות יוצאות בארץ

שיחות יוצאות מקווים אנלוגיים / PRI עולות יותר ולעיתים קרובות אנו פוגשים חשבונות טלפון עם עלויות גבוהות לדקת שיחה, מעל 10 אג’ לדקה.

הרבה מאוד ספקים נהנים לשווק חבילות בנק דקות ולמקסם את רווחיהם על חשבון הלקוח, בשעה שהלקוח מתחייב לרכוש כל חודש אלפי דק’ בסכום מסוים.
הוא חושב שזה לטובתו אך בסטטיסטיקה שנתית יגלה ששילם עם המון דק’ שלא צרך, ואם חרג ממסגרת הבנק דקות שרכש, שילם על דקת חריגה כמעט כפול ממחיר השוק.
לקוחות 1COM נהנים מחשבון פשוט במחיר אחיד לדקה לנייד / נייח בארץ, ללא התחייבות לכמות דקות וללא הפתעות.
דיברת – שילמת, לא דיברת – לא שילמת. האינטרס שלנו זה לחסוך לך ולא למקסם רווחים על חשבונך.

4. חסכון בעלויות שיחות יוצאות לחו”ל

כאשר אנו מחייגים לחו”ל דרך אחד הספקים בארץ, אנו משלמים גם עבור השיחה ליעד הבינלאומי וגם עבור הקישוריות בארץ.
לדוגמא: נניח שעלות שיחה לארה”ב היא 18 אג’ לדקה ושיחה מקומית היא 10 אג’ לדקה, הלקוח ישלם 18+10 אג’ = 28 אג’.

לעומת זאת, לקוחות של מרכזיית 1COM משלמים נטו על השיחה לחו”ל בהתאם למחירון שגם ככה נמוך בהרבה מהמחירים של ספקי השיחות הבינלאומיות בשוק.
לדוגמא: שיחה לארה”ב עולה רק 5.5 אג’ לדקה, נטו סה”כ וללא הפתעות נסתרות הנהוגות אצל ספקים אחרים.

  1. איחוד אתרים למרכזיה אחת

עסק עם סניפים נאלץ כיום לשלם עבור כל סניף חשבון נפרד, ואף לשאת בעלות שיחות בין הסניפים, כאשר לקוחות 1COM יכולים לפזר את השלוחות שלהם בחופשיות ולשלם בהתאם למספר השלוחות ללא חשיבות היכן חוברו.

כך לדוגמא רשת של 35 מכוני רנטגן שהייתה משלמת כ-200₪ על כל סניף , חשבון כולל ממוצע של 7000₪ לפני דק’ שיחה, עברה לשירותי 1COM ומשלמת 1200₪ בלבד, הם איתנו כבר 5 שנים, חסכנו להם מאות אלפי שקלים כבר!!!

 

  1. התייעלות וחסכון זמן = חסכון בכח אדם

כל בעל עסק יסכים שההוצאה הגדולה ביותר שלו היא עלויות השכר, ולעיתים קרובות הוצאות אלה הם הגורם העיקרי לחוסר רווחיות של עסק ואף להפסד תפעולי.
בעל עסק חייב לחשוב כל הזמן על התייעלות תפעולית ולהיעזר בטכנולוגיות הזמינות עבורו על מנת לצמצם עבודה וזמן של עובדים.
מרכזיית 1COM מעניקה מגוון פתרונות טכנולוגיים להתייעלות. להלן כמה דוגמאות:
חיוג אוטומטי לרשימות: מודול קמפיינים מאפשר להעלות רשימת מספרים ולהתחיל חיוג אוטומטי אליהם
חיוג בקליק מתוכנות קשרי לקוחות
העברת המתקשרים לשיחה בוואטסאפ המאפשרת לעובד לתקשר עם מספר לקוחות במקביל ולמקסם את הזמן קרא עוד על מודול הוואטסאפ שלנו

שירות שיחה חוזרת למי שחייג חוסך זמן מיותר של המזכירות בחיפוש מי חיפש את מי קרא עוד על מודול מי חיפש את מי

ניתוב שיחות חכם המותאם עם תנאים שונים לפי לוחות זמנים, מצמצם שיחות שמגיעות לשלוחות לא נכונות ומצריכות עוד העברות

  1. גמישות ועבודה מהבית / היברידית = חסכון בתקורה, חשמל ודלק

כבר לא תלויים במשרד, מרכזיית 1COM מאפשרת למשתמשיה להתחבר כשלוחה מכל מקום ובכל אמצעי, טלפון IP / סמארטפון / תוכנה על מחשב PC / MAC / אייפד.
חברות רבות השכילו לצמצם את שטחי המשרד ולאפשר עבודה היברידית, מה שחוסך את התקורה באופן משמעותי, ויחד עם זאת מעניק לעובדים יותר זמן בבית, פחות זמן נסיעה (חסכון בדלק?) ועדיין ממשיכים לתפקד ממש כמו במשרד.

  1. הגנה מתביעות וקנסות של 45000₪

החל מינואר 2023 נכנס לתוקפו חוק של הרשות להגנת הצרכן הקובע שאסור להתקשר לצרכי שיווק למספרים שהוזנו למאגר “אל תתקשר אלי”, המאגר מונה כבר מאות אלפי מספרים שפשוט אסור להתקשר אליהם.
מרכזיית 1COM פיתחה חיבור מיידי למאגר “אל תתקשר אלי” וכשמחייגים למספר שנמצא בו, מקבלים הודעה שהמספר חסום לשיחות שיווקיות. קרא עוד על איך נמנעים מקנס בגובה 45000₪

 

  1. מעבר משרד ללא עלות פירוק והתקנה

מרכזיות פיזיות המותקנות בארון תקשורת מחייבות פירוק והתקנה כשעוברים משרד. (עלות של פירוק והתקנת מרכזיה הינה בין 2,000-10,000₪)
לעומתן מרכזייה בענן לא מצריכה פעולה כלשהי, למעט לקחת את הטלפונים למשרד החדש, בדיוק כמו שמעבירים את המחשבים.

10. שלוחה סלולרית
לקוחות רבים נוהגים לקבל שיחות בנייד בצורה של עקוב אחרי/ הפניית שיחות.
שיחות אלו אשר הגיעו למרכזיה אך יצאו לנייד, עולות כמו שיחות יוצאות, כל דקה עולה 8 אג’.
במרכזיית 1COM ניתן לשלב שלוחה סלולרית וכל השיחות שהמרכזיה תפנה לשלוחה זו הם חינם.
במקרים רבים מדובר על סכומים משמעותיים,

לדוגמא: לקוח שלנו – רשת סושי עם מוקד הזמנות בו הנציגים עונים בסלולרי, הרוויחה צמצום העלויות מ 6000₪ לחודש, ל-1400₪ לחודש. רווח ממוצע של 43000₪ לשנה
קרא עוד על שלוחה סלולרית במרכזיות

סיכום:

בעלי עסקים כיום לא מודעים לסכומים שהם משלמים על פתרונות התקשורת שלהם וכסף רב מתבזבז במשק סתם.

במעבר לפתרונות תקשורת חכמים, עסקים יכולים לייעל את תהליכי העבודה בעסק תוך כדי חסכון של אלפי שקלים בחודש.

כמה כסף נוכל לחסוך לכם? בואו נברר ביחד.

Summary
איך כל עסק יכול לחסוך (הרבה כסף) עם מרכזיה חכמה
Article Name
איך כל עסק יכול לחסוך (הרבה כסף) עם מרכזיה חכמה
Description
בעלי עסקים כיום משלמים המון על פתרונות התקשורת שלהם וכסף רב מתבזבז סתם. עסקים יכולים לייעל את תהליכי העבודה בעסק תוך כדי חסכון גדול בעלויות.
Author
Publisher Name
1com
Publisher Logo