שיחה חוזרת לאחרון שחייג
מי חיפש את יוסי ?
כמה פעמים ביום אנחנו שומעים צעקה כזו במשרד ?
ובכן למה זה קורה?
נניח שקטיה (עובדת במשרד) התקשרה ליוסי, יוסי היה בממתינה אז קטיה המתחשבת ניתקה.
יוסי ראה שיחה מהמשרד והתקשר בחזרה, אין לו מושג שקטיה חיפשה אותו אז הוא מקיש 0 למזכירות ושואל מי חיפש אותו. מה המזכירה תענה לו?
היא לא יודעת מי חיפש אותו, ולא נעים לה להגיד לו לא יודעת… אז היא עוצרת את עבודתה וצועקת, מי חיפש את יוסי?
לקוחות מרכזיית 1COM נהנים מתכונה חכמה שמזהה שיוסי התקשר ויודעת מי חיפש אותו, ומפנה את השיחה לקטיה.
ניתן להגדיר את התכונה הזו בכל שלב, ישירות בשיחה למספר הראשי, או רק אחרי שהשמענו את נתב השיחות, או רק בשעות שקטיה עובדת, אצלינו הכל גמיש וחכם, העיקר שיוסי יקבל מענה מקצועי ושהמזכירה תתעסק בדברים שחשובים לעסק ולא תחפש מי חיפש