שיחה חוזרת לאחרון שחייג

מי חיפש את יוסי ?
כמה פעמים ביום אנחנו שומעים צעקה כזו במשרד ?

תכונות מרכזיה וירטואלית: שיחה חוזרת למי שחייג

ובכן למה זה קורה?

נניח שקטיה (עובדת במשרד) התקשרה ליוסי, יוסי היה בממתינה אז קטיה המתחשבת ניתקה.

יוסי ראה שיחה מהמשרד והתקשר בחזרה, אין לו מושג שקטיה חיפשה אותו אז הוא מקיש 0 למזכירות ושואל מי חיפש אותו. מה המזכירה תענה לו?
היא לא יודעת מי חיפש אותו, ולא נעים לה להגיד לו לא יודעת… אז היא עוצרת את עבודתה וצועקת, מי חיפש את יוסי?

לקוחות מרכזיית  1COM נהנים מתכונה חכמה שמזהה שיוסי התקשר ויודעת מי חיפש אותו, ומפנה את השיחה לקטיה.

ניתן להגדיר את התכונה הזו בכל שלב, ישירות בשיחה למספר הראשי, או רק אחרי שהשמענו את נתב השיחות, או רק בשעות שקטיה עובדת, אצלינו הכל גמיש וחכם, העיקר שיוסי יקבל מענה מקצועי ושהמזכירה תתעסק בדברים שחשובים לעסק ולא תחפש מי חיפש

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 0 ממוצע: 0]
    Summary
    שיחה חוזרת למי שחייג אחרון
    Article Name
    שיחה חוזרת למי שחייג אחרון
    Description
    פתרון שמעניק קצת שקט במשרד, שיחה חוזרת לאחרון שחייג ליעד, התכונה שתפנה את השיחות לשלוחה שחיפשה את הלקוח שמתקשר
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo