מערכת לניתוב שיחות היא בעצם השלב הראשון והחשוב במערכת היחסים של העסק עם הלקוחות.
לא משנה מה העסק שלך, מענה טלפוני אוטומטי המשלב פתיח עסקי עם יכולות ניתוב מתקדמות יאפשר לך שקט תפעולי ושביעות רצון מצד הלקוחות.

מערכת לניתוב שיחות מאפשרת לעסק לך להגיש כמו מותג בעיני הלקוחות. היא חוסכת זמן ומספקת מענה מקצועי ללקוחות עוד לפני שהם צריכים לדבר עם מישהו.

לקוחות מרכזיה בענן 1COM נהנים מכל היתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים ללקוחותינו, כולל תפריט ניתוב שיחות מותאם באופן מדויק לצרכים שלהם ומתן שירות טוב ומתקדם ללקוחות

מה זה בכלל מערכת לניתוב שיחות? ואיך נדע לבחור את המערכת שתתאים לעסק שלנו?

מערכות לניתוב שיחות היא היא מהמערכות החשובות ביותר לכל ארגון ולכל עסק.
מרכזיה וירטואלית 1COM מספקת את פתרון התקשורת האידיאלי לכל סוגי העסקים והארגונים, תומכת בכל שפה ומאפשרות התאמה מודולארית של המערכת הרצויה לך.

חשיבות התאמת מערכת ניתוב שיחות לצרכי העסק היא משמעותית (במובן התפעולי) עבור העסק. זאת מבחינת התייעלות, חסכון כספי ושביעות רצון הלקוחות.

כאשר לקוח חדש רוכש את המרכזיה בענן של 1COM, צוות המומחים שלנו מבצעים אפיון ודואגים לבחון את כל ההיבטים של העסק על מנת להתאים לו את את המערכת המתאימה.

קיימים כמה סוגים של נתב שיחות עסקי הידוע גם כ- IVR

הסוג הבסיסי של המערכות יתן לעסק שלך מענה בשעות פעילות העסק ומענה אוטומטי מוגדר מראש כאשר העסק סגור.

(כולל אפשרות לשימוש בתכונות אחרות של מרכזיה בענן 1COM כמו הפניית לקוח להשארת הודעה שתגיע ישירות לתיבת המייל שלך).

התכונות הבסיסיות של מערכת לניתוב שיחות הן:

  • הודעות פתיח ללקוחות עם מוזיקת המתנה או כל הקלטה שמאפיינת את העסק.
  • הנחיית הלקוח לניתוב שיחות לשלוחות שונות.
  • הפניות שיחות.
  • הגדרות זמן צלצול והמתנה.
  • מעבר לתא קולי להשארת הודעה.

הסוג המתקדם של מערכת לניתוב שיחות כולל את כל האפשרויות הבסיסיות ובנוסף יאפשר תפריט הפניות מורכב ומסועף המותאם לעסק.
הגדרת תנאים שונים לפי לוחות זמנים משתנים, הגדרות מתקדמות, ניהול עסק עם סניפים, הפניית שיחות לטלפונים ניידים באין מענה, שליחת לינקים ומסרונים וניתוב לקוח בצורה יעילה.

איך נדע לבחור את המערכת המתאימה לעסק שלנו?

לא תמיד מערכת יקרה ומורכבת היא הפתרון הנכון, הבנת תהליך מתן שירות ללקוחות הוא המפתח להתאמת מערכת לניתוב שיחות,
צוות המומחים שלנו עם נסיון רב באפיון מערכות ידעו לשאול את השאלות הנכונות וילוו אותך בתהליך קצר וממוקד בבחירת מערכת שתשרת אותך ואת הלקוחות על הצד הטוב ביותר.

מרכזיה בענן 1COM מתמחה במתן פתרונות מותאמים אישית לכל סוג של עסק

יתרונות מערכת לניתוב שיחות:

  • ניהול שיחות נכנסות והתייעלות עסקית.
  • גמישות והתאמה מודולרית.
  • אינטגרציה מלאה עם מערכות נוספות של העסק.

והיופי במערכת מהסוג הזה שהיא מודולרית וצומחת יחד עם העסק.

מה מיוחד בנתב שיחות במרכזית 1COM
1. ניתן לנתח התנהגות משתמשים (כגון כמה אחוז או כמה מתקשרים הקישו מה) במבט פשוט במסך הסטטיסטיקה
2. ניתן להפיק דוח הכולל מספרי הטלפון המתקשרים והשעה, ומה הקישו.
3. ניתן להגדיר מה יקרה במידה והמתקשר לא הקיש כלום וניתק (לדוגמא: לשלוח אליו SMS שראינו שחיפשת אותנו ונשמח לעזור…)
4. ניתן להוסיף קבצי מדיה להשמעה במהלך הנתב, זמניים או קבועים.
5. ניתן ליצור אין סוף קודים להקשה (לא חייבים רק 1-9)

וכמו בכל מודול של מרכזיית 1COM , אין גבול לדמיון והאפשרויות שנוכל ליישם

למרכזיה שתשרת את העסק שלכם, לחצו כעת.

Summary
מערכת לניתוב שיחות
Article Name
מערכת לניתוב שיחות
Description
בעלי עסקים כיום משלמים המון על פתרונות התקשורת שלהם וכסף רב מתבזבז סתם. עסקים יכולים לייעל את תהליכי העבודה בעסק תוך כדי חסכון גדול בעלויות.
Author
Publisher Name
1com
Publisher Logo