מרכזייה בענן – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023)
אם חיפשתם מרכזיות בענן – מאמר זה ייתן לכם הרבה ערך ויעזור לכם להחליט אם לרכוש, לשדרג או להימנע.
קבלו את הפתרון המבוקש והחכם ביותר לתקשורת עם הצוות והלקוחות שלכם, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי שלנו או שלהם – המרכזייה בענן. (מוכרת גם בתור “מרכזייה וירטואלית”).
יותר ויותר עסקים בכל הגדלים מבינים כיום שמרכזייה וירטואלית בענן עוזרת לעסק לחסוך כסף, מאפשרת לצמצם בכוח אדם, שכירות וציוד מיותר.
בארגון גדול שמנהל מספר סניפים, עשרות אם לא מאות עובדים ומתנהל אל מול כמות גדולה מאוד של לקוחות, החשיבות בשמירה על עבודה שוטפת ותקינה, תקשורת ללא ניתוקים ואיכות שירות היא גדולה מאוד.
לצערנו, במצבים כאלה, ההוצאות הנלוות גדולות מאוד.
כאן נכנסת מרכזיית הענן לתמונה.
במדריך זה נחשוף את כל ה”סודות” שמאחורי מרכזייה בענן ונחשוף כיצד בעזרתה תוכלו לחסוך זמן, משאבים ואנרגיה כארגון גדול או כבעלי עסק קטן או בינוני.
שוקלים לרכוש מרכזייה לעסק? – בואו להתייעץ איתנו קודם
למה נועדה מרכזיה וירטואלית בענן?
כדי להבין כיצד מרכזיות בענן יכולה לחולל מהפך חיובי בעסק, חשוב להבין מה תפקידה ואיזו בעיה היא מגיעה לפתור?
המרכזייה נועדה להעניק מעטפת של פתרונות לאחד הנושאים הבוערים ביותר של העסק – התקשורת. תקשורת תוך ארגונית וכמו כן תקשורת עם לקוחות וספקים.
שמירה על תקשורת איכותית, אפקטיבית ואמינה היא מרכיב חיוני בהצלחה של כל עסק.
בעידן של היום החשיבות לזמינות ולהתממשקות בין מכשירים שונים, יוצרת את הביקוש למרכזיית ענן חכמה, בעלת פונקציונאליות עשירה.
כזו שתתאים לעסקים חכמים ומאפשרת התאמה גמישה לצרכי העסק ולמכשירים הטכנולוגיים הקיימים בו.
איך אדע איזו מרכזייה מתאימה לעסק שלי?
מרכזיות בענן מציעות מגוון תכונות גדול ומתקדם.
מרכזיית הענן של 1COM מספקת בנוסף לחדשנות הטכנולוגית והפונקציונליות העשירה גם התמחות בבניית פיצ’רים בהתאמה אישית לפי צרכי העסק הייחודיים.
באמצעות פורטל המערכת בעברית ניתן לבצע במהירות ובקלות מגוון פעולות מכל שלוחה ובכל זמן ומקום, בצורה נוחה וידידותית למשתמש.
המרכזייה בענן מאפשרות מענה בכל שעות היממה ומסלול שיחה ידוע מראש בו יעבור הלקוח עד למענה הנדרש.
לדוגמא,
במידה והלקוח מתקשר למשרד במהלך שעות העבודה, הוא יגיע לנציג הרלוונטי, ללא תלות במיקומו הגיאוגרפי, ישירות אל הנייד המחובר אל המרכזייה.
כך ניתן להקליט את השיחה, לאבטח את הנתונים, לתת מענה מלא ללקוח מבלי להחזיק משרד, שולחן או אפילו טלפון שולחני.
במקרה שבו לקוח יוצר קשר מחוץ לשעות העבודה, הוא מתקדם במסלול בו ניתן להשאיר הודעה, לשמוע הודעה מוקלטת או מגיע להשארת הודעה במוקד אנושי.
הבחירה היא של בעל העסק, אנחנו ב1COM יכולים לספק כל דרך שבה יבחר, בקלות ובמהירות, תודות למערכת המתקדמת שאיתה אנו עובדים.
לקריאה על 4 הסיבות למה כדאי לשלב מרכזיית ענן בארגון
זה הזמן לשוחח עם יועץ תקשורת כדי לקבל את המרכזייה החכמה שמתאימה בול לעסק שלך
הצלחנו להבהיר עד כמה המרכזייה בענן הולכת לשנות לכם את החיים ואת חיי העסק שלכם? בואו נתחיל לצלול אל הבעיות הנפוצות איתם מתמודדים בעלי עסקים קטנים וגדולים.
מהן הפונקציות הקיימות במרכזיית הענן של 1COM?
ראינו עד כה שלמרכזייה בענן יש יתרונות רבים, אך למרכזייה בענן של 1COM יש יתרונות שלא קיימים בשום מקום אחר.
חיוג בקליק – באמצעות טלפון IP חכם ניתן לנתב את השיחות שמגיעות אל העסק בצורה אופטימלית, לנהל באופן יעיל את לוח הזמנים והתורים ולהעביר את השיחות בצורה פשוטה ממקום אחד לאחר בתוך העסק. המרכזייה יכולה לרכז גם מספרים בינלאומיים וסלולריים. בנוסף, היא מתממשקת עם תוכנת קשרי לקוחות CRM.
התקנה מהירה – הזמן אשר נדרש ליצור מרכזיה בענן לעסק הוא מינימלי וחשוב לא פחות, כך גם זמן ההטמעה. התקנת מרכזיית 1COM אינה דורשת הפסקת עבודה. היא מתבצעת באופן פשוט וללא כל הפרעה לתפקוד היום יומי. את המרכזייה ניתן להתקין גם באופן עצמאי וללא כל רקע בתחום התקשורת.
שליטה מלאה על המערכת – כל העבודה מתבצעת דרך מערכת אחת מרכזית ובלי צורך לבצע עדכוני תוכנות וללמוד כל פעם מחדש כיצד לבצע את העבודה.
ניתן לשנות את תפריטי ההקלטה ללא תלות בחברה חיצונית ולספק שירות לעשרות ואף מאות מתקשרים בו זמנית מכל מקום.
איסוף מידע רב ושליפה קלה – כל הפעולות המתבצעות דרך המרכזייה יכולות להיות מתועדות בקלות דרך מערכת אחת. אין כמעט מגבלה לכמות המידע שניתן לאסוף ולשלוף, לרבות שיחות שבוצעו ותיעוד פעולות.
אבטחת מידע – כל מידע העסק, הלקוחות והפעולות המתקיימות בתוכו מוגנים ברמה גבוהה של אבטחת מידע. חלק בלתי נפרד ממתן השירות הווירטואלי כולל מערך IT אשר דואג לכך שכל פעילות תהיה מוגנת וכל לקוח יוכל לשתף את המידע ללא חשש שהוא יצא לגורמים לא רצויים.
עבודה מרחוק – היכולת לעבוד מרחוק, מאפשר לעסק להתקדם הלאה לאמץ תרבות העסקה מודרנית ולפעול באופן תקין גם בעתות משבר.
לתקשר טוב יותר בתוך הארגון – המשאב החשוב ביותר בעסק הוא כוח האדם. ככל שהעובדים יודעים טוב יותר כיצד לבצע את עבודתם וככל שהתקשורת טובה יותר, כך העסק יצליח יותר והלקוחות יפתחו נאמנות. תקשורת טובה נוצרת כאשר תהליכים מורכבים הופכים לפשוטים.
מרכזיה בענן יוצרת תקשורת טובה יותר בתוך הארגון וכשהארגון מתקשר היטב, הלקוחות מרגישים זאת.
יש לך צורך מסוים בעסק? היית רוצה לקבל מעטפת מלאה לכל נושא התקשורת בעסק? צור איתנו קשר עוד היום
מה קובע את יעילות המרכזייה בענן?
הנקודה המכריעה ברמת היעילות של המרכזייה בענן, היא רמת התאמתה לעסק.
את זה עושים בעזרת אפיון מדויק שממפה את כל הצרכים, הרצונות והתרחישים של העסק ומעניק מעטפת של פתרונות ממוקדים המספקים מענה על כל קריטריון בעסק.
מה כל כך מיוחד במרכזייה של 1COM?
מרכזיית הענן 1COM מורכבת ממערכת בעזרתה ניתן לבנות מסלולי תקשורת ואוטומציות בדקות בודדות אותם אנו מתקינים על הנתב של הלקוח.
דרך העבודה הזו מאפשרת ליצור פתרונות יצירתיים, מהירים, יעילים ומותאמים בדיוק מופתי לצרכי הלקוח ולעסק שלו.
בנוסף, אחת האופציות הבלעדיות של 1COM היא היכולת להעמיד אמצעי עזר ונתבים נלווים בייצור מותאם אישית עבור צרכי העסק.
כיוון שאנחנו המייבאים של המוצרים הפיזיים יש באפשרותנו לבצע שינויים בייצור על פי דרישות הלקוח.
אפיון רב מערכתי
אחת המורכבויות בעסקים גדולים ועיריות, היא היכולת לאחד במערך אחד את כל הנתונים וליצור בקרה מושלמת כדי למנוע טעויות קריטיות.
זו הסיבה שארגונים אלה בוחרים להשתמש במרכזיית הענן של 1COM, אשר מעניקה פתרון מקיף לכל קצוות הארגון.
המרכזייה היא המקום דרכו ניתן לפקח על כל המתרחש, בכל השלוחות, בכל האתרים, בכל סוגי המענה, אל מול הלקוחות והספקים בעת ובעונה אחת, תוך שמירה על בקרה איכותית ועקבית.
למה 1com?
כאשר מדברים על מרכזייה וירטואלית, יש לשים דגש על נושא השירות.
חשוב להבין, כי למהות ואופי השירות, יש השפעה ישירה על התנהלות כלל הגורמים הקשורים במרכזייה בענן, כמו זמינות ומקצועיות הצוות הטלפוני, הטכנאים ועוד.
לכן חברת 1COM הקימה מערך שירות ייחודי הנותן מענה אישי וליווי ממשי, בכל שאלה המתעוררת.
הצוות של החברה, עוסק רבות במתן פתרונות תקשורת חדשניים והוספת פיצ’רים, כמו גם מענה ספציפי ופיתוח בלעדי עבור לקוחות הזקוקים למענה נקודתי. כל עסק זוכה להיכרות עמוקה בכל הרבדים ואף להצעות ייעול, שיפור ופתרונות יצירתיים המגיעים כבר מצד הצוות חדור המטרה לגרום למרכזייה הווירטואלית להיות כמה שיותר פונקציונאלית, נגישה וכזו המקלה על מהלך העבודה השוטפת.
אם העסק שלך בצמיחה והבנת את הצורך בחיסכון במשאבים, כוח אדם, זמן וכסף, ואתה מחפש מענה מדויק לצרכים של העסק שלך, מרכזיה וירטואלית היא מה שחיפשת עד עכשיו.
הצוות שלנו כאן בשבילך ליצירת קשר בטלפון או במייל
אם העסק שלך בצמיחה והבנת את הצורך בחסכון במשאבים, כוח אדם, זמן וכסף, ואתה מחפש מענה מדויק לצרכים של העסק שלך, מרכזייה בענן היא הפתרון