מרכזיות לעסקים מבית 1com – מדריך עם הסברים מפורטים (מעודכן 2023)
כיצד ניתן לרתום את החדשנות הטכנולוגית של מרכזיות לעסקים מבית 1com, לכל המערך התקשורתי בעסק?
בעלי עסקים משתמשים כיום במרכזיה של העסק כצינור התקשורת המרכזי, לניהול כל המערך העסקי.
במאמר זה נענה על שאלות מרכזיות בנושא המרכזיה העסקית, כמו: מהן מרכזיות לעסקים? האם אפשר להסתדר בלעדיהן? האם יש הבדל בין מרכזיה של פעם ומרכזיה של היום? איך רותמים את חדשנות המרכזיה לטובת העסק? בעזרת התשובות לשאלות אלו, תוכלו לבחור בקלות מרכזיה לעסק ולהבין על אילו צרכים היא אמורה לענות לכם במישור העסקי.
מהן מרכזיות לעסקים? על איזה צורך עסקי הן באות לענות?
הצורך הוא תקשורת יעילה.
הדבר נכון לכל עסק, חברה, ארגון או רשות המעסיקים מספר רב של אנשים הממונים על ביצוע וקידום יעדים, מטרות ופעילות הכוללת תקשורת שוטפת.
לא משנה על כמה משאבים יבוסס העסק או הארגון, כל עוד לא תתפתח בו תקשורת פורייה, נגישה וללא חסמים טכניים, שום פעולה לא תוכל לצאת לאור בצורה מפוקחת, אפקטיבית ויעילה.
צורת התקשורת הנפוצה גם בעידן הדיגיטלי, היא דרך הטלפון. מילים ברורות שנשמעות בפה מלא שוות יותר מאלף משימות כתובות. מה גם, שהדרך להתנהל עם הלקוחות, חייבת להיות באופן אנושי שיענה לשביעות רצונם, זאת ניתן להשיג רק בשיחה טלפונית. מסיבה זו, עסקים רבים מבססים את התקשורת שלהם על עזרים מפותחים בדמות מרכזיות, אשר כוללות מגוון פיצ’רים ותכונות שנועדו להקל על התקשורת, להנגיש אותה ולחסוך בזמן, כסף ואי הבנות.
תפקידן של מרכזיות לעסקים הוא לענות על כל צרכי התקשורת בצורה נגישה ואפקטיבית ולחבר במהירות בין כל אגפי החברה לבין לקוחות חיצוניים, כדי לאפשר מערך שירות ותקשורת שמניב לעסק, ללא סרבול מיותר, שעלול לגרור עמו תקלות נלוות הנובעות מתקשורת בלתי זמינה ונגישה.
האם עסק יכול להסתדר ללא מרכזיה עסקית?
לעסקים, ארגונים, חברות ורשויות, קשה עד בלתי אפשרי להסתדר ללא מרכזיה עסקית.
רק בעזרת הכלים שמוטמעים במרכזייה הטלפונית, מקבל העסק ממשק נגיש של יכולות קריטיות שאף עסק לא יכול להתנהל בלעדיהן.
תכונות כגון:
- חיוג מהיר לשלוחות
- שלוחה סלולרית
- העברת שיחות מתקדמת
- תקשורת בווצאפ
- ערוצי תקשורת מגוונים
- הפניית לקוח לגורם המטפל ועוד.
כאשר חלק מהאמצעים שהמרכזיה מעניקה לעסק אינם רק פונקציונליים אלא כאלה שמאפשרים את אמינות ויציבות העסק לדוגמא, הקלטת שיחות, פיקוח ובקרה על שיחות, גיבוי נתונים, אבטחת מידע רגיש ועוד.
מרכזיה של פעם לעומת מרכזיה של היום
הבנו עד כה שבלי מרכזיה אין לעסק אפשרות להתפתח, אך האם מרכזייה חייבת להיות אותה מערכת טלפוניה מסורבלת שמוכרת לנו עוד מימי ילדותינו מההמתנה הממושכת בקופות החולים? האם העולם נעצר לפני עשור ותמו הפתרונות?
מהם החידושים בתחום? כיצד נראות המרכזיות כיום?
האמת היא שכיום, המרכזיה מרכזיות לעסקים כבר אינן נשענת על חוט, כבל או שקע חשמל, אלא על מערכת חדשנית ומתוחכמת שנמצאת לא פחות ולא יותר – מאשר על רשת האינטרנט (הקרויה “ענן” לצורך העניין).
החדשנות המתפתחת בעולם המרכזיות העסקיות
אם בעבר, כדי לראות שקופיות היינו צריכים להשתמש בפנס הקסם, כיום כל אחד יכול לצפות בסרט מכל מכשיר בכל גודל שהוא.
גם עולם המרכזיות העסקיות לא נשאר מאחור! אם בעבר המרכזיה הייתה מבוססת על חוטי תקשורת, כיום היא כבר אוחזת כמה רמות מעל בעידן הטכנולוגי המתקדם שמאחסן את כל הנתונים והביצועים בענן, ומאפשר לבצע כל פעולה כמעט בלחיצת כפתור מהנייד האישי.
חשוב להבין, שמרכזייה שמותקנת בענן, אינה רק תחליף למרכזיה הפיזית, אלא היא בדיוק אותו הדבר, למעט החידושים והטכנולוגיות המתקדמות.
מסיבה זו, שימוש במרכזיות פיזיות בנוסף להיותו תופס מקום ותקציב, אינו באמת תורם דבר חוץ ממכשיר פיזי מסורבל, כיוון שאת אותן הפעולות ואף יותר, ניתן לבצע ממערכת חכמה שמותקנת בענן, עם גישה ישירה וזמינה מהנייד, ומאפשרת את כל ביצועי המרכזיה המשוכללים בלחיצת כפתור אחת.
מהיום אפשר לעבוד מהבית?
בנוסף לחדשנות האדירה שמאפשרת המרכזיה בענן, היא מאפשרת גם את התרבות ההולכת וצוברת תאוצה של עבודה היברידית.
אין תלות בעבודה מהמשרד, ניתן לעבוד גם מהבית, מהטלפון האישי והלקוחות עדיין מקבלים תדמית אמינה ומקצועית כיוון שכל השיחות נעשות תחת המעטפת של העסק בעזרת המרכזיה הוירטואלית.
אם עד היום היינו מוגבלים תחת תנאים פיזיים של מיקום, עובדים, נגישות הקשרים בין העובדים, וגאוגרפיה, מהרגע בו נכנסה המרכזיה הוירטואלית לתמונה, כל המערך התקשורתי מקבל מעטפת טלפונית אחת, שמרכזת את שיחות הפנים והחוץ ומאפשרת גם לכל אחד מביתו – להיות שלוחה בלתי נפרדת של העסק.
התצורה הגמישה הזו של המרכזיה בענן, מאפשרת גם לרכז עסקים גדולים עם שלוחות בכל רחבי הארץ ואפילו בעולם, למענה אחד, ממוקד, מדויק וזמין.
גם עובדים השוהים בביתם או כאלה הנמצאים בתנועה בארץ ובחו”ל יכולים להמשיך לספק את צרכי החברה במינימום מאמץ ובכך המרכזיה הופכת לגשר בלתי מוגבל שמאפשר קשר תקשורתי ללא הפסקה.
אין ספק, כי תקשורת בלתי מוגבלת זו, היא כר פורה לעסק משגשג המשיג את יעדיו.
יתרונות המרכזיה מבית 1com
מרכזיה וירטואלית בענן מבית 1com, מאפשרת לקחת את החלק החשוב ביותר בעסק: התקשורת הפנימית או זו עם הלקוחות והספקים, במטרה להקפיץ אותה לרמה הבאה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. למעשה, אחד המרכיבים החשובים בעסק, הוא איכות השירות והתקשורת שלו ובעזרת המרכזיה הוירטואלית, מתקבלת המעטפת היעילה ביותר לניהול אפקטיבי של המערך התקשורתי.
איך זה קורה? מהן הפונקציות המתקדמות שקיימות במרכזיית הענן של 1COM?
כי אם כבר מרכזיה אפקטיבית בענן, אז אין כמו המרכזיה בענן של חברת 1COM כדי להעניק מענה טכנולוגי מושלם לצרכי העסק.
ניהול תורים – המרכזיה בענן מאפשרת ניהול חכם של תורים, בעזרת מענה לפי זמנים, הכרזת זמן המתנה משוער, מוזיקת רקע נעימה וביזור חכם לפי שלוחות. כך, פוחת משמעותית זמן ההמתנה, וגם הלקוחות הממתינים לא מרגישים ששכחו אותם והם ממשיכים להיות שבעי רצון.
התממשקות – המרכזיה הוירטואלית לא רק משמשת ככלי לתקשורת מיטבית, אלא ככלי ביצועי לכל דבר. בעזרת המרכזיה ניתן להתממשק למערכות הCRM השונות, לקבל ולשלוח פקסים ומיילים, לעבוד עם ווצאפ לשפר תהליכי עבודה בעזרת נתונים מתועדים, להוסיף מספרי טלפון למערכות העסק, להזין מספר טלפון לחזרה, להשתמש בנתוני השיחה ועוד.
תיעוד וגיבוי – המרכזיה בענן, מאפשרת גיבוי מלא של כל מערך השיחות, לצורך פיקוח, בקרה וייעול. כך מתאפשר להפיק דוחות, לנתח את היסטורית השיחות, לנהל הקלטת שיחות, ואף להוריד שיחות השמורות בענן. ובכך רמת התקשורת בעסק נמצאת במגמת התייעלות.
ניהול מערכתי – בעזרת המרכזיה, ניתן לשלוט באופציות ניהוליות רבות, כגון ניהול הנציגים, ניהול לוחות הזמנים באופן שוטף או מותאם ללוח השנה, ניהול מעגלי השלוחות, ניתובים ליעדים ואף יצירת פעולות פונקציונליות של ניהול חכם של מערך הארגון כולו.
איזו מרכזיה תתאים לכם?
למעשה, מרכזייה בענן מבית 1COM, תוכל לתת לכם מענה מדויק וספציפי על כל צורך תקשורתי בעסק.
בעזרת המרכזיה הוירטואלית, ניתן להגדיר פונקציות בלתי מוגבלות, שנועדו כולם כדי לאפשר לעסק לחסוך בכוח אדם ובכסף.
לא משנה באיזה קושי נתקלתם במערכת התקשורת שלכם, אנחנו כאן בשבילכם, כדי לאפשר לכם פתרון מתוחכם ועוצמתי שיוביל את העסק שלכם קדימה.
מוזמנים לפנות אלינו באופן אישי בטלפון ולקבל מענה חכם ומדויק עבור העסק שלכם למרכזייה וירטואלית שתזניק את העסק שלכם לעולם החדש.