שירות לקוחות בווטסאפ

בעל עסק: חלק גדול מהלקוחות מעדיפים לקבל שירות בוואטסאפ ולחסוך זמני המתנה מיותרים.
כך תטמיעו שירות לקוחות ב- WhatsApp בעסק שלכם

שירות לקוחות מהיר ואפקטיבי דרך וואטסאפ (Whatsapp) 

שירות לקוחות דרך ווצאפ (Whatsapp)

בשנים האחרונות, WhatsApp הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם לתקשורת מיידית. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים וקבצים אחרים בצורה פשוטה ונוחה.

עבור עסקים, WhatsApp יכולה להיות כלי רב עוצמה לשיפור השירות ללקוחות. האפליקציה מאפשרת לעסקים לעמוד בקשר עם לקוחותיהם בצורה אישית יותר, לספק מענה מהיר יותר לבעיות ולשפר את נאמנות הלקוחות.

יתרונות שימוש ב-WhatsApp לשירות לקוחות

מענה מהיר יותר: WhatsApp מאפשרת לעסקים לספק מענה ללקוחותיהם בצורה מהירה יותר מאשר בטלפון או בדואר אלקטרוני. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור עסקים שמקבלים הרבה פניות מלקוחות.

קשר אישי יותר: WhatsApp מאפשרת לעסקים ליצור קשר עם לקוחותיהם בצורה אישית יותר מאשר בטלפון או בדואר אלקטרוני. זה יכול לעזור לעסקים לבנות אמון עם לקוחותיהם ולהפוך אותם לנאמנים יותר.

פתרון בעיות מהיר יותר: WhatsApp מאפשרת לעסקים לפתור בעיות של לקוחות בצורה מהירה יותר מאשר בטלפון או בדואר אלקטרוני. זה יכול לעזור לעסקים לחסוך זמן וכסף.

שיפור נאמנות הלקוחות: עסקים שמספקים שירות לקוחות טוב נוטות להיות בעלי נאמנות לקוחות גבוהה יותר. זה יכול להוביל לעלייה במכירות וברווחיות.

אם אתם מחפשים דרך לשפר את השירות ללקוחות שלכם, WhatsApp היא דרך מצוינת לעשות זאת. האפליקציה היא פשוטה לשימוש, זמינה בכל מקום ויכולה לעזור לכם ליצור קשר עם לקוחותיכם בצורה אישית יותר.

מרכזיית 1com מאפשרת לעסק שלך לתת שירות לקוחות בווטסאפ

מרכזיית 1COM מציעה ללקוחותיה כמה אפשרויות שונות לשימוש בתכונות מתקדמות של ממשק WHATSAPP לשיפור התקשורת עם הלקוח:

  • “פוש” WhatsApp – שליחת הודעת וואצאפ מתפרצת ללקוח כחלק מתהליכי אוטומציה
  • “וואטסאפ עסקי” – מערכת המאפשרת לעסק לנהל מכירות / שירות לקוחות ברמה הארגונית
  • “צ’אטבוט” וואטסאפ – מענה אוטומטי מושלם לתקשורת עם לקוחות
שירות לקוחות בווטסאפ

שירות לקוחות בווטסאפ

למה כדאי לכל בעל עסק להתחיל להשתמש ב- WHATSAPP ככלי לשירות לקוחות?

היתרונות בשימוש באפליקציית ווטסאפ הוכח כמועיל גם לעסק וגם ללקוח

הלקוח יעדיף זאת מכמה סיבות:

  1. במקום לחייג, להמתין, להקיש וכו’, הוא שולח פנייה שתיענה על ידי נציג, ואפילו אם ייקח יותר זמן לטפל, לפחות זה לא זמן שביזבז על המתנה ושיחה פעילה, הרי בזמן שהמקרה שלו מטופל, הוא חופשי לעשות מה שבא לו, והוא לא תפוס בשיחה עם נציג.
  2. הטיפול מתועד בעמוד השיחה, ואם ירצה לשוב למקרה, יוכל להציג את ההיסטוריה שתעזור לו לקצר תהליכים.
  3. הוא יכול לשלוח תמונה או קובץ בקשר למקרה, מה שבלתי אפשרי בשיחה טלפונית.

העסק יעדיף זאת מסיבות נוספות:

  1. למעשה נציג שירות יכול להתמודד עם עשרות לקוחות בו זמנית, במקום שיחה אחת טלפונית.
  2. גם הנציג רואה את ההיסטוריה עם הלקוח, מה שיעזור לו לפתור בעיה בקלות ומהירות, ואם יש בהיסטוריה פתרון לבעיה נפוצה, הרי שהלקוח היה נתקל בפתרון ולא מתקשר בכלל, למעשה היסטוריית הצ’אט הופכת לסוג של מאגר ידע קטן וספציפי עבור הלקוח.

ישנם עוד יתרונות רבים לסגנון התקשורת הזה, ונוצר מצב הפוך למה שהיה נהוג לחשוב, לקוח מעריך יותר חברות שנותנות מענה בוואטסאפ.

יתרונות נוספים של שירות לקוחות בווטסאפ

מרכזיית 1COM תמיד מתפתחת ומתעדכנת יחד עם צרכי השוק וההתפתחויות הטכנולוגיות.

לא מזמן השקנו שירות חדשני המאפשר להעביר את הלקוח שמקבל כרגע שירות בטלפון לשיחת צ’אט בוואטסאפ.

איך זה קורה?

יש לנו שרת וואטסאפ שמאפשר לנו לשלוח הודעת וואטסאפ מותאמת מראש ללקוח שהתקשר, ניתן לנסח ולעצב את ההודעה מראש.

ההודעה תישלח מחשבון הוואטסאפ של העסק כדי שתוכלו להמשיך לצ’וטט עם הלקוח שלכם.

כך תורידו עומס של ממתינים ותספקו שירות מעולה ומודרני ללקוחותיכם.

רוצים לנסות? תתקשרו מהנייד למספר שלנו 073-7500800 ותקבלו הודעה.

לפרטים נוספים, דברו אתנו בוואטסאפ או פשוט צרו קשר

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 1 ממוצע: 5]
    Summary
    לקוחות מעדיפים לקבל שירות בוואטסאפ
    Article Name
    לקוחות מעדיפים לקבל שירות בוואטסאפ
    Description
    מיום ליום זה הופך להיות ערוץ התקשורת המועדף על ידי שני הצדדים, גם מקבל השירות וגם נותן השירות יעדיפו לחסוך זמן שיחה ולהחליפו בהודעות יעילות שיקדמו את התהליכים וישרתו את המטרה ביעילות.
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo