"המערכת של 1COM שיפרה דרמטית את ביצועי העובדים שלנו. היום אני יודע שכל עובד אצלי ממוקסם בתפוקה של 100% בזמן העבודה."
"הגדלת המכירות שלנו הייתה מטורפת! המכירות צמחו ב-280% בתוך 3 חודשים מרגע התחלת העבודה עם המערכת של 1COM."
"חסכנו עשרות שעות בחודש בזכות הבקרה והפיקוח המתקדמים של מערכת 1COM. המערכת פשוט משנה את כללי המשחק."
"היכולת לנהל תורים בצורה חכמה ולשמוע את ההקלטות של השיחות עוזרת לנו לשפר את השירות ללקוחות שלנו ולהגביר את שביעות רצונם."
"מערכת 1COM היא פשוט מהפכנית. כל לקוח שמגיע אלינו נשמר במאגר הלקוחות ואנחנו לא מאבדים לקוחות יקרים."
"החיבור למערכות CRM שלנו דרך API של 1COM עוזר לנו לנהל את השיחות עם הלקוחות בצורה טובה יותר ולשפר את היעילות."
"המערכת של 1COM איפשרה לנו לנהל קמפיינים אוטומטיים ב-WhatsApp ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו."
"עם מערכת 1COM, אנחנו יכולים לנהל את השיחות בצורה חכמה ומדוייקת יותר, והלקוחות מרוצים יותר."
"המערכת של 1COM אפשרה לנו לשפר את אחוזי המענה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות שלנו בצורה משמעותית."
"מרכזיית 1COM אפשרה לנו לעבוד מכל מקום בעולם עם אותה איכות תקשורת וללא תקלות."
קבלת פקסים למייל כקובץ PDF מצורף.
ושליחת פקס מהמייל מכל תוכנת מייל ומכל מקום וקבל אישור שליחה.
ניתן לחבר שלוחות בכל מקום בעולם
תכונת “מעגלי המתנה” נועדה להקנות לבעל העסק את הכלים להגדיר כיצד שיחות יקבלו מענה וינותבו ליעדם כראוי.
במעגל ההמתנה, הלקוח יצטרף לתור קיים של ממתינים, יקבל דיווח על מיקומו בתור וזמן המתנה משוער.
המוקדן יקבל את השיחה הבאה בתור לאחר פסק זמן מוגדר מראש, ולאחר שהמערכת בחרה בו לקבל את השיחה על פי הפרמטרים שנקבעו מראש (מי ענה ליותר שיחות?, מי ענה אחרון? וכו’..).
כאשר המוקדן יענה לשיחה, הוא יישמע הקלטה שתכריז כמה זמן הלקוח המתין, דבר שיעזור למוקדן להתכונן לשיחה במידה וההמתנה הייתה ארוכה מהרגיל.
מעבר למשרד חדש לא יכול להיות פשוט יותר- פשוט לוקחים את הטלפונים למשרד החדש, מתחברים לרשת והמרכזייה עובדת
אין ספור אפשרויות תכנון לזרימת השיחות
לדוגמא:
הגדרת לוח זמנים מאפשר לנו לשייך הקלטות שונות ונתבים שונים לטווחי זמן שונים, שעות שונות למוקדים שונים, ניתן להקליט פתיח של חג שמח שיושמע בחגים, להגדיר מהם שעות הפעילות בחול המועד והכל יתבצע אוטומטית.
מוקד טלפוני מקצועי מתחיל ממערכת גמישה וחכמה המאפשרת:
הצגת שם החברה או המחלקה אליה חייג המתקשר.
דוגמאות:
אם באותו משרד מתנהלות מספר חברות, נציג על צג הטלפון את שם החברה אליה התקשרו
אם אותו נציג מטפל בשיחה נכנסת של שתי מחלקות שונות הוא יראה על הצג מה המתקשר הקיש (תמיכה/מכירות).
שילוב מכשירים סלולאריים כחלק אינטגראלי ממערכת התקשורת של הארגון.
ניתן לחבר למרכזייה מספרים ממדינות שונות בעולם לקבלת שיחות והוצאת שיחות עם זיהוי תואם
תוכנות CRM שונות כבר תומכות באפשרות לחיוג בקליק או הקפצת חלון תיק לקוח בשיחה נכנסת.
שאל אותנו אם ניתן לשפר את תהליכי העבודה שלך באמצעות קישור בין מערכות
באמצעות ממשקי API של מרכזיית 1COM ניתן לבצע פעולות מתוך אתרי אינטרנט, תוכנות וכו’.
לדוגמא:
ועוד המון אפשרויות
ניתן להחליף את מודול שיחה ממתינה במודול שיחה חוזרת כשהשלוחה מתפנה, לדוגמא: התקשרת לשלוחה של המזכירות והיא תפוסה, ברגע שהיא תתפנה המערכת תתקשר לשניכם ותחבר את שניכם לשיחה.
תכונה זו יעילה לארגונים שבהם כל המשתמשים מזדהים עם מספר ראשי של הארגון, כך שהלקוח חוזר למספר הראשי הוא ינותב לאותה שלוחה שחייגה אליו
קבוצות של שלוחות או מספרים חיצוניים אשר יצלצלו לפי אסטרטגייה נבחרת כגון: צלצול בכולם, צלצול ברצף או מחזורי, וגדרת מה יקרה אם לא ענו
ניתן ליצור ספריית קבצי מדיה לשימוש בניתוב שיחות או זמן המתנה באמצעות הקלטה ישירה או העלאת קובץ.
קבצי המדיה משמשים לכל צורך וניתנים להצבה בכל שלב
ניתוח של שימוש בתפריטים IVR
כולל מי הקיש מה, לדוגמא: ייצא רשימה של כל מי שהקיש 1
מאפשר לאבחן יציבות חיבור של ציוד
מאפשר ניהול בזמן אמת של חדר ועידה, השתקה וסילוק משתתפים
לראות כמה שיחות יש בתור, כמה נענו וכו’
ממשק המציג את כל ההודעות שנשמרו, ניתן להאזין, להוריד, למחוק ולהוסיף הודעות
מודול לניתוח כולל של שלוחות, מספרים, נציגים, מעגלי המתנה, תפריטים
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים