אזור שירות ותמיכה 2018-03-04T09:07:11+00:00

הדרכה ותמיכה טכנית

בחלק זה תמצאו סרטוני הדרכה לשימוש במרכזיה וכן מקבץ שאלות ופתרונות לבעיות נפוצות.
אם צפייה בסרטוני ההדרכה או בשאלות ופתרונות לא סייעו לכם בבעיה שנתקלתם,
ניתן לפנות למחלקת התמיכה הטכנית כדי שיסייעו לפתור את הבעיה.

בהחלט, אין צורך בידע בתחום התקשורת על מנת להתחבר למרכזיית 1COM זאת בתנאי שישנה רשת וקישוריות אינטרנט תקינות ויציבות.

ישנם מקרים שיש צורך בהקמת תשתית רשת נוספת לזו הקיימת עקב ריבוי שלוחות ותחנות עבודה המשתתפות על גבי אותה רשת.

לאחר התייעצות איתנו נוכל לדעת את התשובה אם ניתן להתקין עצמאית או להזמין התקנה.

בממשק הניהול ישנו מודול לניהול הקלטות, שם תוכלו לבצע הקלטה באמצעות הטלפון (שלוחה רשומה) או להעלות קובץ WAV שהוקלט מראש.

תלוי בכמות הקווים שהוזמנו ובהגדרות מעגל ההמתנה, תכונת מעגלי המתנה תוכננה לטפל במאות מתקשרים ממתינים.

כן, ישנם מתאמים המאפשרים חיבור טלפון פשוט כשלוחה, לפעמים זה משתלם ולפעמים חבל להתפשר על הפונקציות שמציע טלפון IP

מרכזיית 1COM  מוצעת כשירות חודשי בגינו הלקוח משלם בהתאם למסלול שהותאם עבורו, התשלום מתבצע באמצעות הוראת קבע בבנק או כרטיס אשראי.

בגין השיחות הלקוח ישלם לנטוויז'ן באמצעי התשלום שייבחר.

בפורטל יוכל העובד לתכנן את דרך העברת השיחות המתבצעות אליו ולקבוע לאן יועברו באין מענה, ולאחר כמה זמן שלא היה מענה היכן ניתן להשיג מענה ולעבור הלאה עד אשר המתקשר יקבל מענה.

בפורטל ניתן גם להגדיר זיהוי של השיחות הנכנסות ולהפנותם בהתאם לצורך, לדוגמא: יש לך לקוח עם חוב? ניתן להגדיר שבזיהוי מספרו שיחתו תועבר אוטומטית למחלקת גבייה.

דוגמא נוספת: כשאישתי מתקשרת ואני לא עונה, העבר השיחה לנייד האישי שלי, ולא למזכירה כפי ששאר המתקשרים מועברים.

בפורטל ניתן לצפות בהיסטוריית השיחות, לשלוח פקס (בקרוב), להגדיר הקלטות, לסנן שיחות ועוד אפשרויות המותאמות לצרכי המשתמש.

בהחלט, מודול מעגלי ההמתנה מאפשר שליטה פשוטה עבור מנהל המוקד, ניתן להוסיף ולהסיר מוקדנים בכל רגע נתון.

כן, ניתן להגדיר לכל שלוחה כיצד לטפל בשיחה שלא נענתה, בין היתר גם לאיזה תא קולי להפנות את המתקשר.

למה זה חשוב? ישנם ארגונים שמחליטים שהמזכיר/ה מקבלים את כל ההודעות למיון, או לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות מקבלת הודעות רבות, אם ההודעות היו מגיעות למוקדן מסויים, ובמקרה הוא לא מגיע למחרת, מי יטפל בהודעות שהוא קיבל?

בפורטל המשתמש כל משתמש יכול לתכנן לאן תגיע השיחה במקרה ואין מענה, ניתן להעבירה לטלפון הנייד, או לשלוחה מסויימת, ואם אתה יודע את מספר הטלפון של המתקשר ניתן להפנות את השיחה מיד אפילו ללא צלצול בשלוחה

ניתן להטמיע את מרכזיית 1COM  בכל ארגון ובכל גודל, ישנם אף מצבים בהם נבחר להתקין שרת ייעודי עם מרכזיית COM 1 באתר הלקוח.

קבצים להורדה

סוג מכשיר עדכונים מדריך משתמש
Rainbow4 טלפון מנהלים    – הורדת מדריך
Biz28 טלפון עמדה    – הורדת מדריך
Rainbow2 טלפון מנהלים    – הורדת מדריך
Rainbow1 טלפון עמדה    – הורדת מדריך
w56 טלפון IP אלחוטי    – הורדת מדריך
פאנל sipecode    – הורדת מדריך

הורדת הוראות תפעול

Rainbow4 טלפון מנהלים
Rainbow2 טלפון מנהלים
Rainbow1 טלפון עמדה
Biz28 טלפון עמדה
w56 טלפון IP אלחוטי

הזמנת נתב שיחות

אנו מספקים מענה טלפוני אוטומטי עבור המתקשרים לעסק, המשלב פתיח עסקי ויכולות ניתוב מתקדמות
באמצעות תפריט קולי חכם, מוסיקה מתאימה והשמעת מידע מוקלט.
ניתן לבחור מוסיקה מבין האפשרויות השונות, לשלוח לנו את הטקסט ונקליט עבורכם את הקריינות בהתאם.





על מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכי העסק שלך יש למלא את השאלון



מוקד טלפוניבית עסק סטנדרטיבית עסק עם סניפיםאחר/לא ידוע


12-56-10מעל 10אחר/לא ידוע


אין סניפים לעסקיש לעסק סניף אחד נוסףיש לעסק שני סניפים ומעלהאחר/לא ידוע


אחר/לא ידועלאכן, אפרט:



כןלאלא ידוע/אחר


כןלאטרם החלטתי






לא מצאת את מה שחיפשת? הנציגים שלנו במוקד התמיכה ישמחו לעזור