למה דווקא 1COM?

מרכזיית 1COM הינה מערכת התקשורת המתקדמת והחכמה בעולם, היא בנוייה על פלטפורמה מתקדמת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם צרכי השוק, פונקציונאליות חסרת גבולות המאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו.

כשבעל עסק בוחר את ספק התקשורת שלו, עליו לבדוק מראש מספר דברים:

1. האם הספק יידע לספק את הפונקציות שהתרגלתי אליהם במרכזיה הקודמת שלי?

שאלה זו בד”כ לא נשאלת כי הלקוח מסיק שאם הוא עובר למרכזיה יותר מתקדמת משלו, אז ברור מאליו שמה שקיים במרכזיה הישנה יהיה גם בחדשה… אז זהו שלא!
ישנם תכונות מאוד פופולריות במרכזיות הישנות אך לא עברו למרכזיות ה-IP החדשות,
לדוגמא: במרכזיית פנסוניק כשמעבירים שיחה לשלוחה אחרת, אם היא לא נענתה אז השיחה חוזרת למי שהעביר את השיחה. פונקציה כזו לא קיימת ברוב מרכזיות ה-IP, אבל במערכת 1COM זה קיים.

2. האם הספק יקשיב לי ויתן עצה איך לשפר את התנהלות התקשורת שלי?

לרכוש שירות מרכזיה IP מתקדמת זה טוב ונדרש, אך אם המרכזיה מתקדמת אך אני כלקוח לא יודע מה זה עוזר לי ומה אוכל להפיק מזה, אז למה אני צריך מרכזיה מתקדמת?
הצוות המקצועי של 1COM ניחן ביכולת והרצון לעזור לייעל את התנהלות התקשורת, ואף לנתח נתונים ולייעץ איך לשפר אחוזי מענה ושביעות רצון, איך להשתמש בכלים שלנו לצרכים שיווקיים או שירותיים, ובאופן דינמי לשפר ולהתאים את הגדרות המרכזייה לצרכי הלקוח.

3. האם הספק יידע לספק פונקציות מתקדמות והאם הוא מתעדכן במקביל להתקדמות הטכנולוגיה?

מאוד חשוב לדעת ששירות המרכזיה שאתה רוכש יספק את צרכייך העתידיים כדי שלא תיאלץ להחליף ספק או להתפשר על פונקצייה חסרה.

4. מה קורה אם אין לי אינטרנט או חשמל?

לעומת מרכזיות שלא יוכלו לקבל שיחות בזמן הפסקת חשמל, מרכזייה בענן ממשיכה לעבוד תמיד, ובמרכזיית 1COM ישנו מנגנון אוטומטי שנכנס לפעולה במצב של אי תקשורת עם שלוחות הארגון ומפנה את השיחות ליעדים המוגדרים מראש (טלפונים ניידים)

5. מהי רמת השירות שאקבל במקרה הצורך?

מיותר לציין עד כמה חשוב לוודא שהספק שנבחר שם דגש על מתן שירות מהיר ויעיל, לקוחות עסקיים לא יכולים לבזבז זמן על המתנה לנציגי שירות. מוקד התמיכה של 1COM עומד על ממוצע המתנה של 30 שניות, ומאפשר גם פתיחת קריאות שירות בוואטסאפ ומייל.

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 0 ממוצע: 0]
    Summary
    למה דווקא 1COM?
    Article Name
    למה דווקא 1COM?
    Description
    מרכזיית 1COM הינה מערכת התקשורת המתקדמת והחכמה בעולם, היא בנוייה על פלטפורמה מתקדמת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם צרכי השוק, פונקציונאליות חסרת גבולות המאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו.
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo