הטמעת מרכזייה בענן בארגון

מרכזייה בענן היא חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת בשלל עסקים וחברות. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון ויוצרת ממשק אחיד ונוח להתנהלות. ניהול השיחות, הקלטה, התממשקות עם אאוטלוק ותוכנות צד שלישי וחיבור בין השלוחות השונות, נעשות בממשק אחד ידידותי לשימוש.

כל המכשירים של כל הגורמים בארגון יכולים להיות מחוברים זה לזה תודות למרכזייה והתקשורת יכולה להיות רצופה, בתוך הארגון ובינו לבין גורמים חיצוניים. הענן מאפשר לשמור מידע רב והופך אותו לנגיש עבור הגורמים המורשים, מכל מקום ובכל שעה.

שאלות נפוצות על מרכזייה בענן

שילוב מרכזיה וירטואלית בענן בתוך הארגון היא כבר מזמן הכרח. המרכזייה מאפשרת לנהל את התקשורת בקלות ועם זאת לא פעם עולות שאלות הנוגעות להטמעה ולעבודה איתה. על שאלות אלו נענה בכתבה זו:

מהם ההבדלים בין מרכזייה בענן ומרכזייה פיזית?

מרכזייה פיזית מופעלת ומתוחזקת על ידי הארגון. היא דורשת התקנה בשטח ומורכבת ממערכות שונות שלא תמיד עובדות זו עם זו באופן אינטואיטיבי. מרכזייה בענן אינה דורשת תחזוקה פיזית בשטח וכל המערכות עובדות זו עם זו.

המרכזייה מורכבת משרתים מתקדמים המאפשרים פיתוח פונקציות עשירות שלא זמינות במרכזייה מקומית. היא ממשיכה לעבוד ולטפל בשיחות נכנסות, גם כשאין חשמל או תקשורת באתר בו נעשה בה שימוש. מרכזייה בענן מעניקה למשתמש ממשק ידידותי בעברית לצרכי הגדרות, ניהול, הקלטות, ניתוח היסטוריית שיחות ועוד.

אילו עסקים צריכים מרכזיה בענן?

כל עסק, חברה וארגון שמקבלים שיחות יום יומיות מלקוחות, יכולים להרוויח מהטמעת המרכזייה. כל השיחות והמידע יהפכו לזמינים באופן אוטומטי ובכל שיחה אפשר יהיה להוציא את המידע הרלוונטי למהלכה. מרכזית IP לעסק הופכת את שירות הלקוחות לאיכותי יותר ונותנת לעובדים כלים ומידע שנחוץ להם בזמן אמת.

מהיכן אפשר להתחבר למרכזייה?

בהתאם לבחירה האישית של הארגון, אפשר לחבר שלל מערכות ומכשירים. הגורמים השונים בארגון יוכלו לשלוט בנעשה מהמחשב, המכשיר הנייד, הטאבלט וכל מכשיר שהוחלט שיחובר למרכזייה. אין צורך בתהליך חיבור מורכב ולא לקנות מכשירים מיוחדים. כל ההתנהלות נעשית באופן פשוט בתוך הארגון והמערכת עצמה מתוחזקת על ידי גורם מומחה.

להתייעל בארגון דרך הטמעת מרכזיות לעסקים

הטמעת מרכזייה אשר מתאימה לארגון יכולה לשפר את התקשורת בין הגורמים השונים, לחזק את הארגון בפני לקוחותיו ולהוביל לשיפור כלכלי. העובדים יעבדו ביעילות רבה יותר תודות לאופן שליפת המידע, פעולה שמתבצעת באופן טבעי תוך זמן קצר מרגע ההדרכה על המערכת. במידה וקיימות עלויות בעבור מרכזייה פיזית, המעבר יהיה משתלם במיוחד מבחינה כלכלית.

אחת מנקודות התורפה של ארגונים גדולים היא התקשורת. ישנם גורמים שונים אשר עוסקים באותו התחום וברגע שלקוחות יוצרים קשר הם מגיעים בכל פעם לנציג או עובד אחר. היכולת לשלוף מידע במהירות ולתת שירות איכותי, מייעלת את העבודה, מחזקת את תחושת הביטחון של הלקוחות כלפי הארגון ובסופו של דבר התנהלות יעילה יכולה להתבטא ברווחיות גבוהה יותר.

תהליך הטמעת מרכזיית 1COM

מרכזיית 1COM מאפשרת לארגון להיות בקשר פנימי, בין האנשים השונים שבתוכו ובינו לבין הלקוחות והגורמים החיצוניים שקשורים לארגון. היא מתאימה למוקדים טלפוניים, עצמאיים, משרדים, חברות וארגונים. המערכת מתממשקת עם שלל מערכות, כולל מערכת 1CRM, אאוטלוק ואחרות.

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 0 ממוצע: 0]
    Summary
    הטמעת מרכזייה בענן בארגון
    Article Name
    הטמעת מרכזייה בענן בארגון
    Description
    מרכזייה בענן היא חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת בשלל עסקים וחברות. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון ויוצרת ממשק אחיד ונוח להתנהלות. ניהול השיחות, הקלטה, התממשקות עם אאוטלוק ותוכנות צד שלישי וחיבור בין השלוחות השונות, נעשות בממשק אחד ידידותי לשימוש.
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo