החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן

בשנת 2017 דווח בארה”ב כי מעל ל-3 מיליון עובדים במשרה חלקית או מלאה מביתם. מדובר על כמעט 3% מכוח העבודה כולו ומאז הנתונים המשיכום לגדול. מעסיקים אשר מתגמשים ומאפשרים לעובדים לעבוד מביתם מצליחים ליהנות מתוצר טוב יותר ובנוסף, חוסכים בהוצאות הכרוכות בעבודה במשרד. סגנון העבודה אפשרי תודות להטמעת מרכזיה בענן לעסקים ששומרת על התקשורת יעילה.

היתרונות של עבודה מהבית בחברות הגדולות

החברות אשר עדיין לא פיתחו את היכולת לעבוד מהבית חוששות לא פעם מתהליך הטמעת מרכזיה וירטואלית. עם זאת, אלו שכן הבינו כי הפתרון זמין ונגיש, מצאו כי האתגר הטכנולוגי אינו מורכב וכתוצאה מכך נהנו מכל היתרונות של עובדים שעושים את הנדרש מהם מהבית:

מערכת לניתוב שיחות

עבודה בסביבה רגועה

רבים מהעובדים מעידים כי עבודה, חלקית או מלאה מהבית, מאפשרת להם לעבוד בסביבה רגועה יותר. מעבר לכך שאין צורך לנסוע בתחבורה הציבורית או בפקקים כבר בתחילת היום, הסביבה הביתית היא תוצר אישי של העובד והיא סביבה מרגיעה. עובדים רגועים נוטים לעבוד טוב יותר ולהיות מרוצים יותר.

שמירה על כוח האדם

ללא כל ספק, אחד המשאבים החשובים ביותר של העסק הוא כוח האדם. ההכשרה של העובדים ארוכה וכוללת עקומת למידה. שמירה על העובדים היא משימה שכל עסק צריך לקחת על עצמו. האפשרות לעבוד מהבית מעלה את הסיכוי שהעובדים ירצו להישאר במקום. הגמישות אפשרית כאשר יש תקשורת טובה מול המעסיק וכשישנה מערכת כמו מרכזייה בענן שמאפשרת לתקשר עם הלקוחות מהבית כמו מהמשרד.

ניצול נכון של הזמן

באופן מפתיע, חברות אמריקאיות מדווחות לא פעם על ניצול נכון יותר של הזמן כשהעבודה מתבצעת מהבית בהשוואה לעבודה שמתבצעת מהמשרד. אמנם בבית ישנן משימות ביתיות שיכולות להסיח את הדעת, אך במקום העבודה השותפים למשרד יכולים להיות הגורם המפריע שמוריד את התפוקה.

פתיחת דלתות לעובדים נוספים מוכשרים

עבודה שיכולה להתבצע מהבית, באופן חלקי או מלא, נשמעת לעובדים אטרקטיבית. עובדים מוכשרים ייטו לשקול מקומות עבודה גמישים. הטמעת מרכזיה וירטואלית היא לא רק פשוטה אלא גם מאפשרת לעסק למצוא עובדים מוכשרים שלעתים בשל מקום המגורים לא יכולים להגיע לעסק ושרואים באפשרות לעבוד מהבית יתרון. בנוסף, הנתונים בארה”ב מעידים על כך שאנשים מוכנים להרוויח פחות אם הדבר אומר שיוכלו לעבוד מביתם לפחות יום בשבוע.

חברות גדולות משלבות תקשורת מרכזייה בענן

עכשיו כבר ברור כי תפקידים רבים יכולים להתבצע גם מהבית. נכון, תמיד יהיו תפקידי שטח ותמיד יהיה צורך באנשים שיגיעו למקומות העבודה, אך ישנן עבודות רבות שלא דורשות יציאה מהבית ויכולות להתבצע היטב גם מהבית. בארה”ב אפשר לראות לא מעט חברות גדולות אשר הטמיעו מרכזיית טלפון שכל עובד יכול להתחבר אליה מביתו.
חברות מובילות החליפו את המרכזיות הפיזיות במקום עבודה אחד במרכזיות וירטואליות שכל עובד מתחבר אליהן מביתו. בכך הן חוסכות את העלויות הגבוהות של תחזוקת המבנה, מונעות את בזבוז הזמן שבאופן טבעי קורה במסגרת העבודה ומזמנות אליהן עובדים ממוקמות שונים. בין היתר אפשר לראות את החברות אמזון, אמריקן אקספרס, חברת התעופה אמריקן איירליינס, רשת מלונות הילטון ואחרות.

חברות נוספות, בארץ ובעולם, משתמשות בתשתית של מרכזיות כדי לשפר את התקשורת בין הגורמים השונים בתוך החברה. בכך הן משפרות את התקשורת בין העובדים שנמצאים תחת אותה קורת גג, בניהם לבין העובדים בשטח או בחו”ל וכמובן, הן פותחות את האפשרות לעבוד מהבית.

תכונות המרכזייה

מרכזייה בענן של COM1 מאפשרת לכל עסק וארגון לנהל את התקשורת בצורה היעילה ביותר. המרכזייה מקבלת אליה את כל הפניות שמגיעות אל הארגון ומפנה את השיחות בצורה יעילה לכל גורם. היא מנהלת את הנציגים ללא צורך בהתערבות של גורם אנושי ומאפשרת לעבור בקלות בין משרדים ונציגים שנמצאים בארץ או בחו”ל.
בנוסף, המערכת מאפשרת להקליט את כל השיחות ולשמור את המידע בענן. כך המנהלים יכולים לפקח על העבודה, בלי קשר למקום בו היא מתבצעת. כמו כן המרכזייה יכולה להתחבר לתוכנת קשרי לקוחות CRM1 ולשפר את תהליכי העבודה והתקשורת בין העובדים ובינם לבין הלקוחות.

היה מעניין? שתפו עם הפוסט עם אחרים

רוצים להתייעץ? לקבל הצעת מחיר? לתאם פגישה?




    דרגו את התוכן
    [סה"כ: 0 ממוצע: 0]
    Summary
    החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן
    Article Name
    החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן
    Description
    בשנת 2017 דווח בארה"ב כי מעל ל-3 מיליון עובדים במשרה חלקית או מלאה מביתם. מדובר על כמעט 3% מכוח העבודה כולו ומאז הנתונים המשיכום לגדול. מעסיקים אשר מתגמשים ומאפשרים לעובדים לעבוד מביתם מצליחים ליהנות מתוצר טוב יותר ובנוסף, חוסכים בהוצאות הכרוכות בעבודה במשרד. סגנון העבודה אפשרי תודות להטמעת מרכזיה לעסקים ששומרת על התקשורת יעילה.
    Author
    Publisher Name
    1com
    Publisher Logo