blog2020-03-17T18:03:08+02:00

הבלוג שלנו

החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן

החברות הגדולות בעולם כבר עברו למרכזיות בענן בשנת 2017 דווח בארה"ב כי מעל ל-3 מיליון עובדים במשרה חלקית או מלאה מביתם. מדובר על כמעט 3% מכוח העבודה כולו ומאז הנתונים המשיכום לגדול. מעסיקים אשר מתגמשים ומאפשרים לעובדים [...]

מרץ 26th, 2020|

היתרונות של מרכזיה בענן

היתרונות של מרכזיה בענן מרכזיה היא מערכת אשר מרכזת במקום אחד את כל התקשורת של העסק או הארגון. המערכת יכולה להיות מורכבת ממכשור פיזי שממוקם בתוך המבנה והיא יכולה להיות מושתת על שירותי ענן. מרכזיה וירטואלית מספקת [...]

מרץ 26th, 2020|

ראש הממשלה: "על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק"

ראש הממשלה: "על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק" עקב מגפת הקורונה עסקים וחברות נאלצים להתמודד עם קשיים חדשים, מצד אחד האטה בעסקאות שפוגעת בהכנסות, מצד שני אלפי עובדים מחוייבים להשאר בבידוד (אם בגלל שחזרו מחו"ל או [...]

מרץ 16th, 2020|

הטמעת מרכזייה בענן בארגון

הטמעת מרכזייה בענן בארגון מרכזייה בענן היא חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת בשלל עסקים וחברות. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון ויוצרת ממשק אחיד ונוח להתנהלות. ניהול השיחות, הקלטה, התממשקות עם אאוטלוק ותוכנות צד שלישי וחיבור [...]

פברואר 24th, 2020|

4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון

4 סיבות לשלב מרכזית IP בארגון מאז הקמת רשת הטלפונים הראשונה בשנת 1878, עברו הטלפונים שינויים רבים. הטלפונים הפכו לחכמים יותר, נגישים מכל מקום והיום אנחנו, בעלי העסקים ומנהלי ארגונים, יכולים לקחת את התקשורת צעד אחד קדימה. [...]

פברואר 24th, 2020|

למה דווקא 1COM?

למה דווקא 1COM? מרכזיית 1COM הינה מערכת התקשורת המתקדמת והחכמה בעולם, היא בנוייה על פלטפורמה מתקדמת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם צרכי השוק, פונקציונאליות חסרת גבולות המאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו. כשבעל עסק [...]

פברואר 24th, 2020|

כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך?

כיצד מרכזייה טלפונית חכמה מסייעת בייעול העסק שלך? בעולם שנהיה יותר ויותר תחרותי, עסקים ניצבים בפני אתגר - כיצד לשמור על רווחיות לאורך זמן ולפעול ביעילות רבה ככל האפשר. היעילות חשובה אף יותר לעסקים קטנים ובינוניים, כיוון שהמשאבים [...]

פברואר 14th, 2018|

5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק

5 דרכים לשימוש בהקלטת שיחות לשיפור ביצועי העסק הקלטת שיחות היא כלי משמעותי ובעל ערך בכל עסק. להקלטת שיחות ישנם שימושים רבים ומגוונים - הקלטת שיחות מאפשרת למידה מעמיקה של תהליכי העבודה, מספקת מידע רב ומסייעת לזהות [...]

פברואר 11th, 2018|

איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק

איך ניתן להשתמש במרכזייה טלפונית חכמה לשיפור תדמית העסק במציאות של ימינו, בניית תדמית מקצוענית ורצינית היא מרכיב חשוב בהצלחתו של כל עסק. תדמית של העסק יכולה לתרום משמעותית להגדלת המכירות. ככל שהתדמית של העסק תהיה מהוקצעת [...]

פברואר 5th, 2018|
Summary
Review Date
Reviewed Item
מרכזיית IP לעסק מתקדמת ומשתלמת, שירות אישי לצד תכונות המתקדמות בעולם
Author Rating
51star1star1star1star1star